Přeskočit na obsah

Veliká inflace eliminuje víru v ekonomické zázraky

  • V

Pro mozek nejsou hodnotné slova a čísla hodnotu mají pro mozek jenom obrazy, počítače za hodnotu uznávají jenom čísla a slova, obrazy nemají pro počítače žádnou hodnotu. Proto je logicky nemožné propojit počítače s mozkem člověka, jsou dva řídící inteligentní systémy, které se od sebe odlišují svými základy. Proč mozek umí pracovat jenom s obrazy a proč počítače neumí pracovat s obrazy? Příčinou je zde to, že počítač je centralizovaným systémem, kdežto mozek je decentralizovaným systémem.

Snahy o zavedení počítačů do civilizace, narážejí na to, že počítače neumí pracovat optimálně s obrazy, a tak lidi nechtějí komunikovat s počítači, a považují počítače za vědecké a technické nehodnotné hračky. Ukažte počítači fotografii krajiny a optejte se počítače, jestli se počítači tato fotografie líbí? Počítače umí jenom počítat, a jak mají spočítat to, jestli se jim fotografie líbí? Proč mozek nepracuje jako počítač a potřebuje obrazy ke svojí práci? Obraz je informace, která je objektivní, kdežto slova a čísla, jsou subjektivní, a pokud by mozek pracoval se subjektivními hodnotami, tak by bylo vše složité a tím i chybné.

Pokud chceme učinit počítače lidskými, musíme je od základů reformovat fyzicky a psychicky tak, aby pracovali s obrazy, a nepracovali už s čísly a slovy. Počítače musí mít v čipech obvody udělané multimediálně, aby pro ně nebyl problém rychle zpracovávat multimediální informace a snadno poznat; která fotka je dobrá a která fotka je špatná, který film je dobrý, a který film je špatný, která hudba je dobrá a která hudba je špatná atd. obrazně je to jako ukončení vysoké školy složením náročných zkoušek, a vstup do praktické existenční reality, kde se už profesionálně pracuje za peníze.

S vírou v ekonomické a ideologické zázraky, je to jako s penězi, inflace eliminuje pomalu a jistě víru v ekonomické a ideologické zázraky. Všechny problémy eliminuje dokonale na věčné časy optimalizace, podívejme se objektivně z blízka na vše okolo nás a v nás, úspěšné je zde jenom to, co se optimalizovalo a je jedno, o co jde! Dlouho jsem řešil problém s multimediálními informacemi, nakonec jsem začal s optimalizací od základů, a začal jsem násilně eliminovat vše, co bylo multimediálně ubohé.

Mnoho programových databází na internetu zmizelo rychle a trvale z internetu a místo nich vznikli zásadě jiné multimediální databáze. Největší změnou bylo ukončení filmování a přechod na fotografování, velikým problémem bylo nalézt optimální způsob, jak prezentovat fotografie? Zkoušel jsem mnoho systémů, a díky silné vůli jsem nakonec našel nový mediální systém, který je už optimální, problémem u multimédia je velikost a složitost! Stejný je zde i problém s člověkem, který je veliký a složitý, je třeba člověka zmenšit a zjednodušit!

U člověka je hodnotný jenom jeho mozek, a vše ostatní je zde zcela zbytečné, a jenom zde jsou s tím veliké neřešitelné problémy! Místo lidí, co vypadali, jako opice zde budou už GVKB lidi, co budou jenom mozkem napojeným na virtuální globální systém GVKB, rozmnožování mozků zde bude pomocí klonování. Vše se dneska vyrábí, a i GVKB člověk se bude vyrábět jako mozek pomocí klonování, už zde nebude amatérská produkce genetických zmetků, co mysleli jenom na; drogy, sex, kariérismus, parazitování, lhaní, krádeže, vydírání, brutalitu, popularitu atd.

Podívejme se na to, když je zde nějaká havárie, a zjistí se to, že příčinou bylo selhání kontroly, a tak něco nebylo v pořádku, každá krize u; ekonomiky, politiky, náboženství, podnikání, obchodu, dopravy, školství, umění, vědy, techniky, programů, databází, rodiny, odbytu, zdraví atd. má jistou příčinu v tom, že selhala kontrola pořádku! Podívejme se na Romy v EU, jako na klasický příklad toho, co se stane, když selže kontrola pořádku, následkem je mnoho problémů s Romy v EU.

Přitom by se tento drobný sociální problém okamžitě optimálně vyřešil, pomocí kontroly pořádku, kdy by se v EU zavedlo 100% přemístění Romů, do velikého EU převýchovného GVKB tábora, a zde by je GVKB roboti, s umělou inteligencí GVKB, učili dokonalému pořádku, podle převýchovných GVKB programů, pomocí elektrických šokových obojků. Člověk se dokáže všemu přizpůsobit, stačí jenom jej přemístit dlouhodobě do optimálního systému, který jej optimálně přeprogramuje, když by se Romové v táboře naučili kontrole pořádku, tak by se začlenili zase do pořádné EU společnosti, a do tábora by se přemístili z EU lidi, co mají taky problém s kontrolou pořádku, a tak platí státu malé daně, nebo dokonce žádné daně EU ani neplatí.

Kontrola zde neustále selhává, protože kontrolu zde dosud prováděl ubohý člověk, a on kontrolu neprováděl optimálně a správně, kontrolu musí provádět jenom umělá inteligence a roboti, nebudou zde už lidi mít tedy moc a bohatství, ale budou zde mít jenom veliký strach z GVKB robotů, co je budou od narození do smrti všude neustále kontrolovat, a trestat elektrickými šoky za malé chyby, pomocí šokových dálkově ovládaných digitálních obojků.

Na myšlení a řízení, zde bude digitální GVKB systém, každý člověk zde bude od toho, aby nahý a hladový, plnil na 100% pokyny GVKB systému, každý den v roce, od narození do svojí smrti, vše, co řekne lidem systém GVKB, to bude všem lidem na 100% svaté, a nebudou o tom pochybovat, protože budou mít na krku, šokové digitální obojky GVKB. Vím jistě to, že máš v hlavě nepořádek, proto je nemožné, s tebou diskutovat o tom, co je pro tebe prioritní, spěcháš jako blázen, za existenčním úspěchem, a tak nemáš čas na to, si to v hlavě pravidelně optimálně srovnat, abys konečně věděl, co je pro tebe správnou prioritou, a co je pro tebe jenom ztrátou času a peněz.

Pořádek ve tvojí hlavě, je existenčně prioritní, protože bez pořádku ve tvojí hlavě, budeš chybovat, a tím nebudeš zde úspěšný v tom, na co ses zde odborně vysoce specializoval. Z díla je spatřen tvůrce, a jelikož máš v hlavě neustále veliký nepořádek, tak je i tvoje existenční dílo nepořádné, a tím i bez trvalé hodnoty, umíš vytvořit jenom ubohé pomíjivé nehodnotné výtvory, které rychle vznikly a rychle zde i zaniknou. Poukazuješ na druhé, že oni jsou ubohými ztroskotanci, protože podle sebe soudíš ty druhé, díky nepořádku v hlavě jsi jenom ubohým existenčním ztroskotancem, který touží po zázračném zachránění, ale zázraky jsou jenom ve snech a pohádkách, v existenční evoluční realitě, je prioritou pořádek v hlavě, jak se ale dělá pořádek v hlavě?

Pořádek v hlavě je následkem optimálních vzorů, které kopíruješ, nemohu ti doporučit optimální vzory, každý člověk je originálem, který existuje v originální situaci, univerzální vzory jsou k ničemu, a každý potřebuje subjektivní vzory, které on si pro sebe najde, a které potom on kopíruje, aby si tak v hlavě udělal konečně pořádek, nesnaž se pracně dlouho vymýšlet něco, co zde už před tebou jistě někdo vymyslel, podívej se pečlivě okolo sebe, a kopíruj to, co je pro tebe optimálním vzorem.

Z dálky mnoho vzorů může vypadat jinak než z blízka. Poznej svoje vzory z blízka, abys nekopíroval falešné vzorné subjekty, co mají v hlavě veliký nepořádek, a hrají zde pokrytecky mediální divadlo, ve kterém vytvářejí mediální iluze o tom, že mají v hlavě dokonalý pořádek. Z díla poznáš jistě, kdo má v hlavě pořádek, a kdo tam má nepořádek, módní fráze tě mohou snadno oklamat, ale existenční evoluční dílo, už klamat nemůže, jaký je zde tvůrce, takové je i jeho dílo, pokud je zde dílem konzumní očistec, ve kterém nemá život lidí logiku a smysl, tak tvůrcem je zde zajisté pyšná svatá elita, co nemá v hlavě optimální pořádek, protože se kariéristicky honí za; popularitou, výhodami, jistotami, mocí, bohatstvím, kariérou atd.

Pokud milujete návody a držíte se přesně toho, co je v návodech pro fotografování, tak se z vás nemůže stát umělecký fotograf, umění je o tom, zapomenout na svaté návody, a experimentovat v naději, že se něco povede, a bude se to konzumentům umění i líbit. Každý umělec si hledá svojí originální cestu a z jeho fotek jej většinou i snadno poznáte a řeknete, to musel fotit ten globálně známý klasický umělecký fotograf GVKB. Každý umělecký fotograf má i svoje diváky co jej milují, není na světě univerzální umělecký fotograf, který by se zavděčil všem a fotil všechno!

Fotografování to je lov zajímavých okamžiků, které se už nebudou opakovat, pokud vyfotografujete něco, co bude za rok vypadat stejně nudně, tak jste jenom ubohý řemeslník, který je sluhou těch, co mu za jeho služby dobře zaplatí. Umělec se nestará o to, aby měl technicky dokonalé fotografie, protože on používá těžký stativ a veliké drahé fotoaparáty, umělec může fotografovat klidně i mobilním telefonem a nemusí svoje snímky vůbec v počítači upravovat.

Umění je vždy módním produktem, jelikož se móda mění, tak i umělecké fotografie rychle vycházejí z módy, a pokud se umělecký fotograf už nestačí novým módním směrům přizpůsobit, tak se z něj stane ubohý řemeslník. Často je zde snaha učinit módním to, co kdysi velmi dávno bylo v módě, a tak třeba někdo fotí záměrně jenom černobílé fotografie, aby se odlišil od ostatních. Vše začalo kdysi velmi dávno, když mě tatínek fotografoval, a do alba dával barevné fotografie, co sám v temné komoře nezvětšoval. Zvědavost vedla k tomu, že jsem se naučil fotografovat a později i filmovat, problém zde byl vždy s tím, jak prezentovat fotografie a filmy, s příchodem internetu a digitální techniky se vše od základů změnilo.

Počáteční nadšení do toho, co dokáže internet a digitální technika, rychle zmizelo jako pára na hrncem. Internet totiž je slepý k tomu, co jste vyfotili a nafilmovali, on vidí jenom slova a věty! Psát ale pod každou fotku a každý film dlouhé zajímavé myšlenky, to není časově ani ekonomicky možné. Navíc zde je mnoho i technických a jiných problémů, většina lidí, když narazí na problémy tak to vzdá, a věnuje se něčemu jinému, a říká, že ono se to jistě časem vyřeší, protože nějaký blázen, najde způsob, jak ty problémy bláznivě vyřešit. Jsem takovým bláznem, který našel konečně způsob, jak problém s prezentací fotek na internetu konečně vyřešit!

Všechny systémy, co umožňují prezentovat fotky a filmy na internetu, to jsou jenom programy, co umí dělat jenom to, na co byli naprogramované, umělá inteligence existuje zatím tak akorát v moderním filmu, anebo v populární literatuře o lidské budoucnosti. Zkoušel jsem i umístit fotky do nejrůznějších virtuálních organizací, kde se zaregistrovalo mnoho fotografů, všude jsem se setkal s chybně naprogramovaným systémem, kdy bylo umožněné pyšným hlupákům, psát hloupé pyšné komentáře, pod moje krásné fotografie.

Nemá smysl nahrávat na internet fotografie ve velikém rozlišení, v jakém jste fotografie vyfotili, protože tím umožňujete zlodějům je sobecky ukradnout a zbytečně se zpomaluje většinou i stránka. Tam kde jsou konflikty, tam jsou i neřešitelné problémy, s konflikty se lze běžně setkat i u programů v počítači, a zde máme možnost se zblízka podívat na podstatu vzniku problémů, program obsahuje chyby, a tak se dostává do konfliktů, pokud se chyby opraví, tak konflikty u programu zmizí!

Proč se v naší kulturní civilizaci neopravují profesionálně chyby, které způsobují všechny konflikty v nás a okolo nás? Příčinou je to, že opravování chyb v nás a okolo nás, je marnost a plýtvání časem a penězi, nemá smysl začínat boj, u kterého je jistá naše porážka! Podívejme se do přírody, jak ona přirozeně řeší problematiku konfliktů, a tím v přírodě nevznikají krize, v přírodě je jednoduchý princip, že to, co je podprůměrné, to se stává potravou pro to, co není podprůměrné, jsou zde podprůměrné; politické organizace, církevní organizace, lidstvo, zboží, služby, programy, informace, umění, školství, doprava, byrokracie, stránky na internetu, zákony, regulace, vlády atd. to vše je zdrojem všech našich konfliktů!

Pokud poukážete na něco, co je zde podprůměrné, a navrhnete optimální způsob, jak to nahradit tím, co je nadprůměrné, tak jste automaticky považován za Neandrtálce, který prý ničemu profesionálně zde nerozumí! Mesiáš Ježíš Kristus, byl tedy nejspíše zaostalý Neandrtálec, který zde ničemu profesionálně nerozuměl, a tak jej museli ti, co měli moc a bohatství i když byli podprůměrní, násilně mezi zloději nahého ukřižovat pro výstrahu ostatním, aby oni jej slepě nenásledovali, a nechtěli to co je podprůměrné, nahradit tím co je nadprůměrné.

Proč ekonomicky nefunguje nikde na světě to, o co se stará jenom centralizovaný stát? Příčinou je zde to, že podprůměrní lidé, zde mají moc a bohatství, díky chybám v centralizovaném státním systému. To co je podprůměrné, to se musí eliminovat, aby se uvolnilo místo pro to, co je nadprůměrné, ovocný strom který je podprůměrný, se musí eliminovat, a na jeho místo se vysadí nadprůměrný ovocný strom, zavede se proto globálně povinné každoroční plavání, na deset kilometrů pro dospělé lidi, ten kdo zaplatí milion korun, každý rok svému státu, tomu se plavání na rok odpustí, ten kdo nemá každý rok pro stát milion korun, ten je už ekonomickou mrtvolou, a když se utopí mrtvola, tak to není vražda, protože se přeci utopila jenom ekonomická mrtvola!

Ekonomických mrtvol je na světě jako much, a je třeba tyto ubohé mouchy optimálně konečně eliminovat, aby zde zůstali na světě jenom nadprůměrní lidé, co mají pro svoje státy peníze, anebo ti, co umí uplavat deset kilometrů. Mnozí nadávají na to, že je jejich fotoaparát špatný, a proto jsou i jejich fotky z něj špatné, pravdou ale vždy je to že amatéři neumí profesionálně používat svůj fotoaparát, a je jedno co mají za fotoaparát. Většina amatérů se jenom podívá do hledáčku nebo na displej a stiskne spoušť, aniž by věděli, jaké parametry automatika za ně nastavila.

Automatika nemá inteligenci a pracuje jenom podle programů, které má od výrobce fotoaparátu. Levné malé fotoaparáty a mobily, ani nemají možnost automatiku vypnout, a nějak zasáhnout do toho, jak fotoaparát funguje, nejlépe jsou na tom fotoaparáty, u kterých je možné měnit už objektivy, tyto fotoaparáty jsou už drahé, a tak se u nich i počítá s tím, že si je pořídí nějaký zkušený fotograf, který bude chtít si vše sám nastavit. Nastavuje se běžně u fotoaparátu; čas, clona, citlivost snímače, zaostření atd. Pokud fotíte v poledne venku, a je zde díky sluníčku hodně světla, tak nastavíte nejspíše citlivost na 100 ISO, čas nastavíte na 1/200 sekundy, a clonu nastavíte na číslo 11, zaostříte na vzdálenost dva metry a všechny snímky budou technicky dokonalé.

Jenže co když budete v situaci, kdy zde není už hodně světla a musíte fotografovat svatbu v kostele, a v kostele je zoufale málo světla, můžete sice použít blesk, kterým je dneska vybaven každý moderní fotoaparát, jenže ti, co budou blízko vás, budou hodně bílí, a ti co budou dále, budou zase celí černí! Pokud zapnete automatiku, aby ona vše za vás chytře vyřešila, tak jistě počítejte s tím, že budou vaše snímky chybné a tím i nepoužitelné. Cestou ven z tohoto problému je nastavení fotoaparátu tak aby on vše zvládnul správně a fotografie se povedli.

Nastavíme nejprve na pevno čas na 1/200 sekundy, clonu nastavíme na F/4 a ISO by mělo být v rozmezí od 100 do 800, pokud nastavíme z nouze ISO větší, než je 800, tak budou barvy tak mizerné, že bude nejlepší barevné fotografie, v počítačovém programu doma proměnit raději na černobílé. Pokud máte profesionální zrcadlovku, co má veliký snímací čip, a malé rozlišení na čipu, tak je možné v klidu nastavit ISO na 3200. Nejlepší by bylo použít pevný profesionální stativ, nastavit čas jednu sekundu, a požádat slušně lidi v kostele, aby se během focení nepohybovali, protože je právě fotíte na čas jednu sekundu.

Jak řeknu nahlas slovo KLID, tak každý ztuhne rychle jako mrtvola, je vám to všem jasné, bohužel něco takového si může dovolit realizovat jenom reklamní štáb, kde jsou v kostele jenom najatí profesionální herci. Možné je i kostel dobře osvětlit pomocí mnoha silných velikých studiových blesků, zde je problém s tím, že by tyto větší náklady, nechtěl už chudý odběratel fotek zaplatit. Profesionálové musí často fotit za špatného světla bez stativu, a tak si pořizují veliké a drahé fotoaparáty, u kterých je možné nastavit vysokou citlivost, bez ztráty kvality.

Existuje ovšem ještě jedno zázračné řešení, a to blesk na dálkové ovládání, umístěný na dlouhé tyči, spolupracovník vám takto dělá osvětlovače, a tím už snímky s bleskem v kostele vypadají velmi dobře, mnoho profesionálních fotografů tento způsob i běžně používá, ovšem tím se jim zvyšují rychle náklady, a jsou zde i často nejrůznější problémy. Živé tělo přestane z nějakého důvodu fungovat, a my běžně říkáme, že smrt ukončila život, jenže smrt je iluze, protože iluzí je i to že zde existuje život! Podívejme se zblízka na to, co je pro nás živým systémem, a co z blízka spatříme?

Z blízka spatříme jenom evoluční experiment, který je zde krátký čas, a po něm zde je nový evoluční experiment, je to jako když fotografuji, tak během velmi krátkého času, vznikne ve fotoaparátu fotografie, a pokud se mně tato fotografie nelíbí, tak jí v počítači smažu, aby mě nezabírala zbytečně místo v počítači. Z hlediska věčnosti absolutna, trvá dlouhý lidský život jenom milisekundu, čas je totiž relativní a vychází vždy z porovnání k něčemu. Elektronický fotografický blesk svítí jenom milisekundu, život je tedy jako záblesk tohoto blesku, evoluce stiskne spoušť a záblesk blesku osvětlí to, co se fotografuje, a ty jsi ten záblesk toho blesku.

Jsme zde jenom na to, abychom něco svojí existencí osvítili po krátký okamžik v nějakém místě, mnohým se zdá jejich život velmi dlouhý, protože jej poměřují s tím, co je malé a ubohé. Mnoho lidí dneska už svojí ubohou existencí nedokáže nic osvítit, a tak konzumuje alkohol a cigarety, nebo páchá sebevraždy, příčinou je zde závislost na sexu a drogách, sex a drogy velmi rychle vyčerpají zdroje u člověka, a promění jej v politického kariéristu, který považuje všechny konkurenty za ubohé neandrtálce. První svatbu v kostele jsem fotil zrcadlovkou už v roce 1980, kostel je pro fotografa očistcem, a mnoho fotografů se logicky snaží vyhnout fotografování v kostele.

Problémů je v kostele nadbytek, jednak zde jako fotograf překážíte, a rušíte obřad a svatební hosty, navíc je zde často hrozná zima, a to nejhorší co je zde, to je zoufalý nedostatek světla a používat zde blesk je přitom veliký problém navíc dneska mnoho svatebních hostů má snahu taky obřad amatérsky fotografovat, a tak vám všude překáží a sobecky kazí hezké fotografie. Jaký fotoaparát na focení použít, a jak jej nastavit, to je opravdu velikým problémem, aby se nám fotografie povedli. Základem je zde veliký snímací čip a kvalitní automatika u přístroje.

Největším problémem je nastavení hodnot při focení, jde hlavně o čas snímání, a clonu, je sice možné i vše ponechat na inteligentní automatice, ale to většinou nedopadne bohužel dobře! Největším problémem je čas snímání při focení? Lidi se rádi nečekaně pohybují, a čím rychleji se pohybují, tím více jsou fotky neostré! Za ideální čas na svatby lze považovat 1/100 sekundy, většinou tento čas ještě umožňuje i synchronizaci se zabudovaným malým bleskem u většiny zrcadlovek, a při tomto času se i eliminuje roztřesení fotoaparátu, čas menší než 1/100 sekundy nedoporučuji, je často spojen bohužel s mnoha zbytečně zkaženými fotkami!

Clonu nastavte na maximum světla, to že bude pozadí často neostré, s tím se nedá bohužel už nic dělat, citlivost snímače nastavte na automatiku. Blesk nasazený na fotoaparát, při focení v kostele vůbec raději ani nepoužívejte, protože on zde napáchá více škody než užitku, foťte jenom do formátu RAW. Problém je, jak měnit rychle objektivy, zde je řešením mít dva fotoaparáty. Nedělejme si naivní iluze, o konzumní civilizaci podle toho, co vidíte v televizi a na internetu, realita je o tom, že profesionální lháři a zloději, zde všemu kralují už mnoho tisíciletí, mění se jenom svaté hry, a svaté kulisy, na tomto pokryteckém konzumním kulturním divadle.

Z díla je spatřen tvůrce, to platí i o těch co zde lidem sobecky kralují, vše se snaží být zde úspěšné, a tím zde získat sobecky pro sebe výhody a jistoty, koho chleba jíme, tomu i poslušně sloužíme, o tom je mocenská a ekonomická pyramida. Na vrcholu mocenské pyramidy, není prezident nebo král, na vrcholu je duální evoluce, vše je zde jenom loutkou, kterou ovládá duální evoluce, ona je administrátorem a programátorem všeho v nás, a i toho co je okolo nás, to, co bylo, nezměníme, a o tom co bude, nic nevíme, současností nám je konkurenční situace, ve které existenčně bloudíme, a pokud máme štěstí, tak i snadno díky výhodám a jistotám získáváme to, co potřebujeme a milujeme.

Obrazně je zde vše semenem, a pokud má semeno štěstí, tak z něj vyroste veliký strom plný ovoce, semeno nemůže ovlivnit svůj osud, a proto mají stromy obrovské množství semen, aby minimální množství semen zde nakonec existenčně uspělo, a něco zde z nich vyrostlo. Moderně bych mohl místo semene použít fotografování a fotografie, za dovolenou vyfotografujeme velmi mnoho zajímavých fotek, ale jenom minimální množství fotek, je hodnotných a povedených, nestačí jenom to, že je fotografie technicky dobrá, potřebujeme, aby byla fotografie i zachycením zajímavého originálního okamžiku, který se už nikdy nikde nebude opakovat.

Často slyšíme, že pokud má někdo pevnou vůli, a věnuje se dlouho tomu pro co má talent, že on i uspěje, a získá tak i úspěch v tom čemu se věnuje. Ve skutečnosti jsou naše možnosti ovlivnit existenční osud minimální, náš osud je pevně vytvořen v okamžiku, kdy hloupý muž oplodní hloupou ženu a narodí se jim hloupé dítě, které věří nejprve na pohádky a potom věří kariéristickým politikům a reklamě plné dezinformací, nakonec každému hlupákovi ke konci života dojde to že, profesionální lháři a zloději, zde všemu z centra pyšně kralují!

Roboti eliminují už brzo globálně lež a krádež! Podívejme se na centralizovanou lidskou civilizaci z pohledů digitálních robotů, smyslem života lidí, je v centralizované civilizaci lež a krádež, následkem je logicky deprese u; ekonomiky, církve, politiky, byrokracie, umění, rodiny, podnikání, obchodu, školství, dopravy, spravedlnosti, svobody, rovnosti atd. Není třeba vymýšlet to, co je v přírodě už dávno realizované, podívejme se na mravence, jak jsou si rovní, a jaká je zde spravedlnost, zde se nikde nesetkáte s tím, že by se zde lhalo a kradlo.

To, co je zde mocné a bohaté, to zde lže a krade ve velkém, díky velikým výhodám a jistotám, které to zde sobecky i má! Ten, kdo si naivně myslí, že v budoucnosti se budou pracující lidi mít lépe, protože díky demokratickým volbám, si lidi zvolí správné politiky, ten je naivní jako malé dítě! Vždy se zde lépe měli jenom lháři a zloději, ten, kdo se živil poctivě prací, ten se měl v každé době a každé kultuře uboze, a byl jenom ubohou mouchou, kterou do ideologických a ekonomických sítí chytali mocní a bohatí pavouci, co zde byli; diktátorem, sultánem, císařem, králem, šlechticem, zemanem, prezidentem, ministrem, generálem, ředitelem, podnikatelem, obchodníkem atd.

Zdrojem bohatství je zločin, protože dobrota je žebrota, vždy konzumnímu světu vládli jenom zlí zločinci, co měli čisté ruce, protože špinavou zločineckou práci, za ně udělali jejich dobře zaplacení sluhové! Koho chleba jíme, tomu i sloužíme, vše je zde o závislosti, na existenčních zdrojích, ten, kdo ovládá hodnotné zdroje, ten z centra ovládá násilně i svoje okolí! Místo okovů na nohou, zde jsou okovy ve formě dluhů, zločinci zde honí zločince, o tom to zde je.

Každý je občas amatérem, a tak vytvoří amatérské dílo a zapomene toto dílo eliminovat po stvoření, následkem je to že se moderní konzumní kultura proměnila v nebezpečnou skládku odpadků, kdy zde těmi odpadky jsou amatérská díla, která po stvoření nebyla automaticky eliminována. Takovým dílem je; zdegenerovaný pyšný hloupý člověk, morálka, zákony, regulace, umění, kultura, náboženství, politika, sociální sítě na internetu, věda, technika, školství, zdravotnictví, byrokracie, doprava, obchod, podnikání, zboží, služby, programy, informace, filmy, fotografie, hudba, knihy, časopisy, blogy na internetu atd.

Logicky vznikne otázka, a jak se vlastně pozná, co je amatérské, a měli bychom to proto po stvoření automaticky eliminovat? Amatérské je to, co nebylo vytvořeno profesionálem, který zná dokonale to, co on zde jako profesionál dělá, a používá profesionální vybavení, ke svojí práci. Je to obrazně jako s fotografováním svatby, svatbu lze vyfotografovat mobilním telefonem jako amatér, nebo lze svatbu vyfotografovat jako profesionál, s profesionální zrcadlovkou, a s profesionálním bleskem, který je namířen v interiéru na strop. Je třeba si konečně uvědomit to, že šetřit na profesionální práci, je jako si podřezávat větev na které sedíme!

Když rozebereme to, proč vznikají revoluce a války, v naší konzumní kulturní civilizaci, tak zjistíme že příčinou je to, že jsme po vytvoření amatérského produktu, tento produkt okamžitě nezlikvidovali. Nepovedla se ti fotka, tak jí smaž okamžitě po vyfocení, nepovedlo se ti porodit kvalitní dítě, tak jej utop okamžitě po porodu, nepovedl se ti zákon, tak jej okamžitě vymaž ze státního systému atd. prevence je základem, zmetek se nesmí dostat k zákazníkovi!

Proto navrhuji, aby se konečně globálně zavedlo u dospělých lidí, každoroční plavání na deset kilometrů, bez odpočinku, to že se na světě utopí 99 % lidí je správné, lidí je dneska na světě jako much, a pokud zde bude málo otravných much, tak zde bude konečně vše profesionální, profesionál je obrazně jako pavouk, co chytá hloupé mouchy, a amatér to je jenom moucha, co se musí chytit do sítě.

Ve snaze se mít dobře, začal člověk vytvářet složitou kulturní civilizaci, a tato civilizace člověka proměnila na ubožáka, který je existenčně závislý na mnohém, a tak se z něj stala jenom ubohá loutka, která má deprese. Zajímavé je že díky složitosti se zde má elita velmi dobře, a ona proto nechce složitost eliminovat, protože potom by se už neměla velmi dobře. Lidově obrazně řečeno, kapři si nevypustí dobrovolně rybník, kde se mají velmi dobře, z utrácení peněz a luxus a zbytečnosti poznáme globálně tyto mocné a bohaté kapry, díky kterým je zde vše složité a snahy o to složitost eliminovat, narážejí na to, že tito svatí kapři, brání zavedení jednoduchosti.

Rozepisovat se o složitosti v; ekonomice, politice, podnikání, obchodu, umění, náboženství, vědě, technice, zákonech, regulacích, morálce, lásce, programech, databázích, školství, zdravotnictví, dopravě, bydlení, stravování, rodině, myšlení atd. to by bylo na napsání veliké knihovny! Nejsem rozhodně první naštvaný člověk, který by chtěl naši kulturní civilizaci optimálně zjednodušit, přede mnou bylo takových lidí velmi mnoho na celém světě, ale vždy narazili na kapry, co zde měli díky výhodám a jistotám moc a bohatství. Je to tedy střet zájmů mezi silnými a slabými, co zmůže člověk proti silným, co mají k dispozici; armádu, policii, byrokracii, vězení, soudy atd.

Obrazně mouchy nemohou bojovat s pavouky co mouchy chytají do sítí a potom je zabíjejí. Je třeba vše globálně zjednodušit pomocí každoročního plavání na deset kilometrů, nevadí vůbec to, že se takto utopí 99 % lidí co jsou na světě, najednou bude plození dětí něčím, co je velmi prospěšné všem lidem, a už se nebude muset používat antikoncepce a potraty. Pokud by si můj otec vzal na dovolenou prezervativy, tak bych se bohužel ani nenarodil, co jsme to za kulturní civilizaci, kde běžně existuje antikoncepce a potraty?

Lidí je na světě jako much a když je zde málo pavouků co by tyto mouchy eliminovali optimálně tak zde musí být plavání na deset kilometrů, každý bude nosit na obemčení číslo času, za který on uplaval tento rok deset kilometrů, z čísla se pozná jasně to, kdo zde už dlouho mezi námi nebude, protože ten, kdo těch deset kilometrů plaval velmi dlouhou dobu, ten to už příští rok, nejspíše znovu už nedokáže. Takto se každý konečně stane kaprem a bude zdravý jako ryba, kapři, co byli staří a nemocní se utopí, a už zde s nimi nebudeme mít žádné problémy.

Je veliký problém poznat sami sebe, a je už nemožné poznat jiného člověka, v konzumní civilizaci, statisticky se průměrný člověk setkává z 99 % jenom s lidmi, které vůbec nezná, a většinou ani zde není zájem je poznat, a zapamatovat si aspoň jejich ubohé jméno. Známe povrchně 1 % lidí, se kterými se setkáváme, nejhorší je situace ve velikém městě a velikém podniku, vnímáme proto ty druhé jako voly, a tak nejčastější oslovení je zde i vole, přelidnění a degenerace z lidí učinili ubohé konzumní voly, co zde dělají samé voloviny, od narození do smrti.

Obrazně to připomíná trosečníka, který ztroskotal na malém pustém ostrově, kde není žádná pitná voda, ani dostatek ovoce a zeleniny, a zemřel zde rychle žízní a hlady, protože se mořská voda nedá pít. Vztahy s cizími lidmi jsou problematické a vyhovují jenom sobeckým obchodníkům, co cizím lidem nabízejí zboží a služby. Jenže každý nemůže být zde sobeckým obchodníkem, někdo musí i profesionálně pracovat za ubohou mzdu, aby vytvořil hodnoty pro společnost.

Jádrem problému je přelidnění a degenerace, člověk se má existenčně dobře a následkem je přelidnění a degenerace, v EU produktivně pracuje jenom 20% obyvatelstva a těchto 20 % dokáže díky vědě a technice uživit 80 % parazitů, co zde produktivně nepracují, a jenom na EU sobecky parazitují. V EU 30 % lidí chodí do zaměstnání, ale zde produktivně nepracují, protože zde jenom na ekonomickém systému, nějak sobecky parazitují, jde o; vojáky, policajty, soudce, politiky, byrokraty, umělce, sportovce, reklamu, bezpečnostní služby, školství atd.

Mnozí se možná zarazí nad tím, že jsem školství zařadil mezi kategorii, co produktivně nepracuje, na to je jednoduchá odpověď. Člověk, který vystuduje vysokou školu, nesežene často dlouho vůbec zaměstnání, tedy práce vysoké školy není logicky produktivní, když o produkt, není na pracovním trhu žádný zájem! Školství by měli provozovat jenom veliké podniky a veliké obchodní organizace, a to od 6 let do 23 let studenta, aby si veliký podnik vychoval svoje nové zaměstnance, škola, která není spojená s podnikem nebo obchodem, je k ničemu, a pro studenty je to jenom ztracený čas.

Takže nebudeme zde hrát pokrytecké divadlo a podíváme se do hlavy v rovině vědy a techniky, principy jsou u všeho stejné, na jednoduchých principech, je zde vše v nás a okolo nás postavené, co je to skutečně naše já? Naše já je HDD, na kterém jsou programy a informace, jde o to, jaké jsou na HDD programy a informace, jsme existenčně všichni bez rozdílu jenom tím, co máme nahrané evolucí a situací na HDD! Tím HDD je naše lidské tělo, a centrem všeho je zde naše hlava, ve které je inteligentní mozek. Vše, co koná naše tělo, je z 99 % konáno pouze automaticky, podle starých programů a starých informací, jenom 1% konání je spojené s myšlením anebo náhodami.

Svým způsobem jsme tedy jenom živí inteligentní roboti, co dělají zde to, na co byli evolucí a situací nastavení, a na co byli evolucí a situací vyrobení! Jak došlo k tomu, že jsou naše programy a informace spojené s tím, že je každý pracující člověk pyšný sobec! Příčinou je naše práce, v okamžiku, kdy začneme pracovat a prací získáváme hodnoty tak se z nás stávají pyšní sobci, logicky čím více hodnot prací subjekt zde získá tím větším je zde on i pyšným sobcem, logicky je zde střet zájmů mezi centrem a tím co je daleko od centra, v centru je profesionální liga pyšných sobců.

Daleko od centra je amatérská liga pyšných sobců, podívejme se na Nacistického diktátora Adolfa Hitlera, jako klasickou ukázku pyšného sobce, díky kterému zde zemřelo zbytečně mnoho miliónů pyšných sobců, ve válce a koncentračních táborech. Je třeba práci svěřit robotům a strojům, když lidi nebudou mít díky robotům GVKB konečně práci, ze které by měli ekonomický užitek, tak konečně přestanou být pyšnými sobci, a budou zase nazí a hladoví, žít ve smečkách jako divoká zvířata v divočině, kde se za malou amatérskou chybu, platí rychlou smrtí.