Školství mi připomíná náboženství

Programování je jednoduché pokud se jej začnete učit jako děti, základem je angličtina a neustálé trénování při kterém se optimalizují naše vědomosti, školství mi připomíná náboženství tím že děti učí teorie, které jsou v praxi k ničemu, řešením je globálně odebrat od narození děti rodičům a přemístit je do moderních systémů kde se děti naučí to co budou v životě potřebovat a nebudou se zde učit to co v životě nebudou potřebovat.

Místo lidských učitelů zde budou roboti, člověk se dostal do stavu kdy už není schopen být učitelem protože jeho schopnosti a možnosti jsou mnohým omezené. Z pohledu ekonomiky nemá smysl investovat do dětí co se rodičům nepovedli, nekvalitní genetický materiál se tak v krematoriu eliminuje.

Tím se eliminuje degenerace a přelidnění, sociální ideologie je utopie která má za následek; pandemie, války, vandalismus, inflaci atd. vše je o tom eliminovat chyby co dělají lidi, jenom tak zde skončí konzumní očistec. Vaše myšlenky obsahují několik kontroverzních nápadů a úvah o společnosti a vzdělávání.

Některé z těchto myšlenek jsou extrémní a možná by měly být zkoumány z různých perspektiv. Odnímání dětí rodičům, tento nápad je v rozporu s lidskými právy a základními principy rodičovství a výchovy. Vzdělávání dětí není jen o předávání znalostí, ale také o vztazích, lásce a péči. 

Použití robotů jako učitelů, zatímco technologie mohou být významným doplňkem ve vzdělávání, lidský vliv, empatie a interakce jsou nezbytné pro efektivní vzdělávání a vývoj dětí. Některé dovednosti, jako je kritické myšlení a empatie, jsou těžko reprodukovatelné roboty. Investice do dětí na základě genetické kvality, tento koncept je morálně a eticky problematický.

Vztah mezi genetikou a úspěchem je složitý a nelze ho jednoduše redukovat na „kvalitní“ a „nekvalitní“ genetický materiál. Eliminace „nekvalitního“ genetického materiálu, tato myšlenka je v rozporu s lidskými právy a základními principy lidské důstojnosti a rovnosti. Sociální ideologie jsou složité a často se liší v různých kulturách a společnostech.

Není možné je jednoduše shrnout jako utopii nebo zdroj všech problémů ve společnosti. Většina společností se snaží najít rovnováhu mezi tradičními vzdělávacími metodami a moderními technologiemi, zatímco respektuje základní lidská práva a hodnoty. Diskuse o vzdělávání a společnosti je důležitá, ale je třeba ji vést s ohledem na různorodé pohledy a hodnoty lidí.

Čtěte dál

PředchozíDalší