Všude je snaha z konzumentů udělat pitomce

Přiznejme si konečně to, že lidi dělají chyby a většinou se ze svých chyb nepoučí, pokud někdo odvážně poukáže na to, jak lidi dělají chyby, tak je za to tvrdě okamžitě potrestán těmi, co mají moc a bohatství, žijeme všichni mnoho století v dogmatické totalitě. Podívejme se statisticky na hodnotu lidí na světě, zjistíme to že 50 % lidí na světě nemá pro civilizaci žádnou evoluční hodnotu jsou to jenom pitomí ubožáci. Je třeba zavést globálně každoroční kontrolu hodnoty člověka od narození do smrti, lidi s malou hodnotou se přesunou do rezervací daleko od civilizace.

Podívejme se na virtuální digitální realitu, ve které jsme zaplavení obsahem, který nemá žádnou hodnotu, je to toxický informační odpad! Jsou nám předkládány; reklamy, propaganda, populismus, ideologie atd. kontrola nad obsahem ve virtuálním světě selhala, mocní pitomci dělají z bezmocných konzumentů pitomce! Podívejme se třeba na nabídku zboží a služeb, všude je snaha z konzumentů udělat pitomce co budou pořád koukat na pitomosti co jsou jim zobrazovány na barevném displeji. Existují určité faktory, které mohou mít vliv na to, jak konzumenti vnímají a používají produkty a služby.

Jedním z těchto faktorů může být snaha některých firem maximalizovat zisk za každou cenu, což může vést k vydávání nekvalitních produktů, které jsou zaměřeny spíše na co nejnižší výrobní náklady než na užitek pro zákazníky. To může mít za následek pocit, že jsou konzumenti považováni za pitomce, kteří nejsou schopni si vybrat kvalitní produkty.

Dalším faktorem může být závislost na reklamách a marketingu. Některé reklamy mohou být zaměřené na vytváření iluze, že určitý produkt je nezbytný pro každodenní život, i když ve skutečnosti není. To může vést k pocitu, že jsou konzumenti zbytečně manipulováni a považováni za naivní. V každém případě je důležité, aby si konzumenti byli vědomi toho, jaké produkty a služby si kupují a proč, a aby si uvědomili, že jsou schopni vytvořit si vlastní názor a vybrat si ty nejlepší možnosti pro sebe.  

Čtěte dál

PředchozíDalší