Žijeme ve světě zbabělých sluhů, jediným pánem zde všem je aktuální situace ona s námi manipuluje jako s loutkami. Vše je o příčině a následku, každý problém tak má i svoji příčinu, pokud investice nepřinese užitek tak je zde pesimismus k tomu do čeho bychom měli investovat. Investujeme do vysokého vzdělání a najednou zjistíme že bez protekce nemáme šanci na to, aby se nám investice vrátila. Žijeme ve světě, kde jsou; požáry, uragány, zemětřesení, pandemie, války, inflace, vandalismus atd. mír to je vláka vedená politicky a ekonomicky. Podíváte se do zrcadla a spatříte člověka kterého neznáte, známe jenom pány, kterým sloužíme!
Rozumím, že máte pocit frustrace a zklamání z některých aspektů světa, ve kterém žijeme. Je pravda, že existují mnohé výzvy a problémy, kterým čelíme jako lidská společnost. Nicméně, je důležité si uvědomit, že ne všechny situace jsou beznadějné a že existují také pozitivní aspekty.
Každý problém má svou příčinu a následek, a právě tímto porozuměním můžeme hledat řešení a zlepšení. Je pravda, že některé investice mohou vyžadovat větší úsilí a možná i protekci, ale to neznamená, že by se nemělo investovat do vzdělání nebo jiných oblastí. Vzdělání může mít dlouhodobé přínosy pro jednotlivce i společnost jako celek, ačkoliv existují systémové problémy, které mohou znesnadňovat přístup ke spravedlivým příležitostem.
Co se týče přírodních katastrof, pandemií, válek a dalších krizí, je důležité, abychom jako globální společenství spolupracovali a hledali řešení. Změna k lepšímu vyžaduje úsilí jednotlivců i institucí, a to včetně politiků a ekonomů. Společenské změny mohou trvat čas, ale mnoho lidí se angažuje v boji za lepší a spravedlivější svět.
Závěrem bych chtěl zdůraznit, že je důležité udržovat naději a hledat způsoby, jak přispět k pozitivním změnám. Každý z nás má schopnost ovlivnit své okolí a podílet se na budování lepší budoucnosti. Spolupráce, vzdělávání, aktivní občanství a podpora progresivních myšlenek jsou některé z cest, jak překonat negativitu a pracovat na vytváření lepšího světa.