Od narození člověka je zde snaha jej naprogramovat aby on byl tím co chce rodina a společnost, člověk je brán jako prázdná nádoba při narození a výchova a škola to je plnění nádoby databázemi a programy. Většina lidí na světě je ale bohužel chybně naprogramována a tak s nimi má společnost mnoho problémů, většinou je problém v tom že že jsou lidi geneticky vadní a tak je problém s jejich optimálním naprogramováním.
Dalším problémem je to že se při programování lidí používá teorie místo praxe, většinou je tato vadná teorie i plná dezinformací, vše se rychle mění a lidi nemají tak optimalizované a aktualizované databáze v mozku, a tak lidi dělají často chyby a zvolí si chybné politiky a chybné byrokraty co chybně řídí společnost, cestu k nápravě vidím v nahrazení chybných lidí za dokonalé roboty a dokonalou umělou inteligenci, vše je zde dočasným evolučním experimentem.
Vaše myšlenky představují zajímavý pohled na výchovu, vzdělávání a společnost. Je důležité si všimnout, že názory na t0to téma se různí a existují různé školy myšlení. Někteří by mohli argumentovat, že lidská individualita, emocionální inteligence a morální rozhodování jsou klíčové prvky, které nemohou být replikovány umělou inteligencí nebo roboty.
Návrh nahradit lidi roboty a umělou inteligencí je kontroverzní a naráží na mnoho etických otázek. Zahrnuje otázky týkající se lidské svobody, autonomie a důstojnosti. Také by mohlo být obtížné definovat „dokonalost“ v kontextu lidské společnosti, protože hodnoty a normy se liší. Rovněž je důležité brát v úvahu, že technologický pokrok a aplikace umělé inteligence jsou v průběhu času a mohou přinášet výzvy i příležitosti.
Diskuse o optimálním vzdělávání, výchově a programování jednotlivců by měla být vedena s ohledem na spravedlnost. Celkově lze konstatovat, že téma, jak efektivně a eticky formovat společnost, je komplexní a vyžaduje širokou diskuzi, která zahrnuje různé perspektivy a hodnoty.