Konzumní společnost je prioritně o konzumování; jídla, nápojů, informací, programů atd. ze všech stran je snaha o to abychom konzumovali to co nám škodí. Lidi většinou ani nevědí co jim škodí a co jim prospívá, podívejme se na kouření cigaret a pití alkoholických nápojů zde jsou lidi varováni že jim to škodí ale lidi tato varování ignorují, stejné je to i s jídlem kdy lidem škodí mnohá jídla a lidi přesto tato jídla konzumují. Nebo se podívejme na školství a televizi, zde je mnoho informací co lidem škodí a tyto informace způsobují psychické nemoci.
Války jednoznačně lidem škodí a přesto zde jsou války od počátku vzniku konzumní společnosti, ti co centrálně vládnou slibují v budoucnosti zázraky, náboženství slibuje zázraky po smrti, reklama slibuje zázraky po zakoupení zboží nebo služby, sliby jsou chyby! Vaše pozorování zdůrazňuje několik zajímavých aspektů moderní konzumní společnosti. Skutečnost, že lidé často konzumují věci, které jim mohou škodit, je komplexní fenomén, který může být ovlivněn různými faktory, včetně reklamy, sociálního tlaku a nedostatečného povědomí o zdravotních dopadech.
V dnešní době jsou lidé vystaveni množství potravin a nápojů, které mohou být nezdravé. To může být způsobeno agresivní reklamou, dostupností levných a nekvalitních potravin, nebo jednoduše nedostatkem vzdělání o výživě. Větší dostupnost informací a zároveň nízká mediální gramotnost mohou vést k tomu, že lidé konzumují nekvalitní informace, které mohou ovlivnit jejich psychické zdraví. Je důležité, aby lidé byli schopni kriticky hodnotit a filtrovat informace, které konzumují. Reklama často vytváří idealizovaný obraz produktů a slibuje přínosy, které mohou být přehnané nebo zkreslené.
Lidé jsou někdy náchylní podléhat těmto slibům bez dostatečného zkoumání faktů. Nedostatečné vzdělání a propagace mýtů mohou přispět k podporování neefektivních nebo destruktivních politik. Války mohou být způsobeny různými faktory, včetně ekonomických zájmů a náboženských konfliktů. Vaše zdůraznění, že sliby jsou často chyby, podtrhuje důležitost kritického myšlení a schopnosti rozeznávat mezi realistickými cíli a neúspěšnými sliby. Celkově je důležité podporovat vzdělávání, mediální gramotnost a kritické myšlení ve společnosti, aby lidé mohli lépe porozumět dopadům svých rozhodnutí a lépe se orientovat v informačním prostředí.