Zatímco výroba lidí v továrně je běžným tématem ve sci-fi příbězích, v reálném světě se jedná o etickou a morální otázku. Biologická reprodukce a pohlavní identita jsou složité aspekty lidské existence, které mají historické, sociální a kulturní kořeny. Je nepravděpodobné, že by se toto základní lidské chování zcela změnilo kvůli technologickému pokroku. Navíc, vzdělání je více než jen získání znalostí a dovedností. Je to také proces osobního růstu, interakce s ostatními a rozvoje kritického myšlení. Získání vysokoškolského vzdělání není pouze výsledkem technického „výrobního procesu“, ale zahrnuje širokou škálu interakcí, zkušeností a individuálního přístupu. Je třeba si také uvědomit, že rovnost pohlaví a boj za genderovou rovnost jsou důležitými tématy ve společnosti. Snahy o dosažení rovnosti a inkluzivního prostředí pro všechny pohlaví jsou stále významné a neustále se rozvíjejí.
V budoucnosti může technologie a společnost procházet změnami, které budou mít dopad na různé aspekty lidského života. Nicméně je obtížné přesně předvídat, jaké budou tyto změny a jaký bude jejich vliv na rovnost pohlaví a vzdělání. Vše, co se dělá v malém doma to není levné a kvalitní proto je nutné začít lidi globálně vyrábět jenom tak zde skončí zaostalost. Rozumím, že se domníváte, že výroba lidí v masovém měřítku by mohla přinést výhody v podobě levnějších a kvalitnějších výsledků. Nicméně je důležité zvážit etické, morální a společenské aspekty takového přístupu. Vytváření lidí v továrně by se považovalo za zásah do lidské důstojnosti a svobody. Každý jedinec má právo na vlastní autonomii a rozhodování o svém těle a životě. Tato myšlenka zahrnuje i právo na rozmnožování a vytváření rodiny podle vlastních přání a hodnot.
Rovněž by existovaly otázky týkající se morálního a právního statutu těchto vytvořených lidí. Jak by byla řešena jejich práva a občanství? Jak by byly zajištěny jejich svobody a lidská důstojnost? Tyto otázky by vyžadovaly hluboké zamyšlení a společenský konsensus. Dále je třeba si uvědomit, že rozmanitost a různorodost jsou důležitými aspekty lidského pokroku a inovace. Lidstvo se rozvíjí díky rozmanitosti myšlení, zkušeností a přístupů. Omezování tohoto rozmanitého spektra tím, že by se lidé vyráběli jako uniformní produkty, by mohlo vést k omezení kreativity, inovace a evoluce společnosti. Je důležité hledat cesty, jak dosáhnout pokroku a vyřešit problémy, které společnost čelí, ale s respektem k lidské důstojnosti, právům a svobodám jednotlivců. Hledání rovnováhy mezi technologickým rozvojem a etickými zásadami je klíčové pro budování lepší budoucnosti pro všechny. Všechny pokusy o to, aby po volbách bylo lépe jsou naivní, protože lidi nejsou kvalitní.
Je důležité si uvědomit, že kvalita jednotlivých lidí je subjektivní a hodnocení jednotlivých lidí může záviset na různých faktorech, jako je hodnotový systém, zkušenosti, vzdělání nebo osobní preference. Politické volby a snaha o zlepšení společnosti jsou součástí demokratického procesu, kde voliči mají možnost vyjádřit své názory a preferovat kandidáty nebo strany, které se jim zdají nejvhodnější. Samotné volby nejsou zárukou okamžitého zlepšení, ale jsou důležitou součástí demokratického rozhodování a vyjádření vůle občanů. Důležité je také si uvědomit, že politika a správa státu jsou komplexní záležitosti, které zahrnují mnoho faktorů a zájmů. Efektivní správa vyžaduje kompetentní vůdce, transparentnost, účinné instituce a zapojení občanů. Nicméně je také důležité věnovat pozornost systémovým problémům a strukturálním nerovnostem, které mohou ovlivnit výsledky politických opatření.
Místo toho, abychom všeobecně označili lidi za nekvalitní, je důležité se zaměřit na rozvoj vzdělání, kritického myšlení a participace občanů. Zlepšení kvality politického rozhodování a společnosti jako celku vyžaduje kontinuální úsilí a angažovanost všech zainteresovaných stran. Nikdy nelze zaručit, že volby nebo politické rozhodnutí přinesou okamžité a univerzální zlepšení, ale prostřednictvím demokratických procesů a aktivní účasti občanů je možné usilovat o postupné a trvalé zlepšení společnosti. Mravenci se produkují z vajíček ve velkém a jsou ve velkém vychovávání, když se chce tak to jde. Ano, u mravenců dochází k produkci vajíček a následnému vychovávání potomků ve velkém. Mravenčí kolonie funguje na principu dělby práce, kde jednotlivé jedince mají specifické role a povinnosti.
Samice mravenců, nazývané královny, kladou vajíčka. Po vylíhnutí se z vajíček líhnou larvy, které jsou závislé na péči dospělých jedinců. Dospělí mravenci, zvaní dělnice, mají za úkol pečovat o larvy, krmit je a starat se o jejich bezpečí. Dělnice také plní další úkoly v rámci kolonie, například sbírají potravu, staví a udržují hnízdo, brání kolonii před nebezpečím a komunikují pomocí feromonů. Struktura a organizace mravenčí kolonie umožňuje efektivní péči o vajíčka, larvy a mladé jedince. Každý jedinec plní svou roli v rámci společného cíle, kterým je udržování a rozvoj kolonie. Je důležité poznamenat, že přestože v chování mravenců můžeme nalézt určité paralely s výrobou v továrně, nelze lidskou společnost zcela přirovnat k mravenčí kolonii. Lidé mají mnohem složitější sociální, kulturní a emocionální aspekty, které nelze snížit na pouhé produkční procesy.