Přeskočit na obsah

Jak si otestovat to, jestli je ve vás pravda a láska?

  • J

Notebook je dneska jako auto, které potřebujete k podnikání, tak jako je veliká nabídka automobilů tak je i veliká nabídka notebooků, vybrat si ten správný notebook není jednoduché, a navíc se nabídka rychle mění. Notebook pro elitní manažery je drahý s tím nejde nic udělat, zde platí nejsem tak bohatý, abych si kupoval levný notebook, který je určený pro chudé studenty.

Pochopitelně že žádný notebook se nemůže vyrovnat počítači který si sestavíte sami a tento počítač připojíte k velikému monitoru, velikou výhodou je zde spolehlivost a snadná opravitelnost navíc je to levnější než notebook se stejným výkonem. Veliký monitor a veliká klávesnice s myší je o něčem zcela jiném než jakýkoli notebook.

Prodeje knih všude dlouhodobě klesají, protože lidi se digitalizovali, a tak si knihy nekupují a čtou to co je na internetu pomocí telefonu nebo počítače, starší lidé zase sledují hodně televizi. Nejprve se začal prodej knih snižovat díky veřejným knihovnám a potom lidi začali knihy kopírovat bez svolení autora, to dělali hlavně studenti a lidi co pracují v kanceláři.

Prodej knih snížil i prodej novin a časopisů, protože noviny a časopisy pružně reagovali na to co čtenáři potřebovali. Knihy jsou dneska obtížně prodejným zbožím, a to zejména u nás, protože jsme malým chudým národem. Podobně dopadl i prodej populární hudby na CD disku, protože lidi mají hudbu v počítači a mobilu, tuto hudbu většinou získávají zadarmo mnoha způsoby.

Globalizace, digitalizace, optimalizace, automatizace atd. je jako dominový efekt, kdy to začne nenápadně pomalu a pořád to postupuje, a tak padá jeden druh výnosného podnikání za druhým. Příchod umělé inteligence bude pro naši civilizaci stejný jako příchod současné pandemie, najednou začnou mizet globálně pracovní místa tak rychle, že se začne hroutit celý konzumní centrální systém, který je postaven na levné práci a veliké spotřebě zboží.

Ve snaze se mít lépe došlo evolučně k tomu, že se živé systémy naučili tomu, jak cestovat mnoha způsoby s cestováním přišli výhody i nevýhody. Později došlo i k tomu že necestovali jenom lidi, ale cestovalo i zboží a materiál.

Pomocí rychlé dopravy se lze snadno a levně dostat daleko od domova, nemusíme cestovat jenom tělesně, můžeme i cestovat psychicky pomocí čtení časopisů a knih, nebo díváním na barevný monitor v buducnosti zde bude i virtuální realita pomocí které budeme běžně cestovat po celém světě.

Cestování je dneska globální průmysl, který zaměstnává veliké množství lidí, v; dopravě, ubytování, stravování, reklamě atd. Uvažujeme už o cestování do vesmíru a taky bychom chtěli i cestovat časem do minulosti a budoucnosti, zatím je to ale jenom o našich naivních snech, které neumíme v praxi realizovat.

S cestováním přichází mnoho problémů, na které nejsme připravení. Nejvíce cestujeme do školy a zaměstnání, jenže takové cestování nemáme rádi, protože to považujeme většinou za plýtvání časem. Zajímavé je cestování myšlenek v naší hlavě, mnoho myšlenek na cestě do cíle zabloudí, protože nemáme v hlavě pořádek, s tím ale nic nejde dělat.

Statistiky jasně odhalují to, že každý milionář se stal milionářem jenom díky pravdě a lásce, ekonomičtí ubožáci tvrdí to, že je v nich pravda a láska, a přitom jsou pořád chudí. Na to jim odpovídám že jsou pokrytci, co si jenom hrají na to, co ve skutečnosti nejsou!

Jak si otestovat to, jestli je ve vás pravda a láska? Kupte si na internetu doménu a založte si na doméně; portál, katalog, sociální síť, fórum, obchod, stránku, blog atd. pokud ve vás není pravda a láska tak vám doména nikdy nepřinese žádný užitek, a tak se z vás nestane milionář.

Neustále slyším a proč bych si měl kupovat doménu a platit hosting, když je zde možnost mít registraci na; Blogger, Webnode, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn atd.

S doménou je to obrazně jako s bydlením, buď bydlíte ve vlastním domě se zahradou a garáží, nebo bydlíte jako podnájemník ve vysokém činžovním domě, kde vás často ruší zlí sousedi. Milionáři nebydlí jako podnájemníci v činžovním domě a dokud to nepochopíte, tak budete pořád v začarovaném kruhu lží a nenávisti.

Profesionálové používají stránky a amatéři používají blogy, je i možné kombinovat stránku s blogem ale tato možnost je málo využívána. Rozdíl mezi blogem a stránkou je jako rozdíl mezi časopisem který pravidelně vychází a mezi knihou, která je vydána jenom jednou a je pořád stejná, blogy jsou jako časopisy a stránky jsou jako knihy.

Vlastně moc nezáleží na tom, jestli budete mít stránku nebo blog, důležité je, aby díky hodnotnému obsahu zde byla veliká návštěvnost, většina těch, co na internetu začíná nedokáže vytvořit hodnotný obsah, a tak za krátkou dobu ukončí blog nebo stránku. Podobná je i situace na sociálních sítích kde je hodnotný obsah velikou vzácností.

Velikým problémem je multimediální obsah, jakým jsou nejčastěji fotografie a videa, multimédia mnoho zatěžují výkonově internet, dále je zde často problém s porušováním autorských práv. Mnoho se řeší u blogů a stránek vzhled a technika, není ten, co by se zavděčil všem, důležitá je i optimalizace pro telefony.