Lidi chtějí svobodu a lásku, proto vznikne už brzo díky internetu AVR (Anonymní virtuální rodina) veškerá komunikace u této rodiny bude cenzurovaná umělou inteligencí, aby nemohlo docházet k problémům a k zjištění skutečné totožnosti někoho v anonymní virtuální rodině. Výhodou bude, že ušetříte za; svatbu, alimenty, rozvod, péči o děti, péči o majetek atd. Pokud budete mít problémy s někým v AVR tak jej virtuálně okamžitě eliminujete a najdete si někoho jiného, kdo jej nahradí. Nebude už záležet na; pohlaví, věku, rase, kultuře, jazyku, vzhledu, zdraví, vzdělání atd. Zakáže se globálně mít současný typ rodiny, kde se rodí děti a kde jsou samé hádky o hlouposti.
Každé dítě si tak na internetu vybere svoje virtuální rodiče, a pokud nebude s rodiči spokojené tak si vybere jiné rodiče. Tím skončí problémy s psychicky nemocnými jedinci, co v rodině ubližovali členům rodiny, anonymita pronikne i do školství a zaměstnání, lidi budou muset povinně nosit na hlavě virtuální helmy a uniformy, tak už nepoznáte, kdo je ten druhý, ostatně existuje i divadlo kde herci nosí masky. Nó či Nógaku je klasické japonské hudební drama, které je provozováno již od 14. století. Název je odvozen z čínsko-japonského slova dovednost nebo talent. Postavy hrají s maskami a ženské i mužské role hrají muži. Obsahuje historické mýty, tradice a také staré příběhy. Drama Nó je převážně vážná dramatická forma, která kombinuje drama, hudbu a tanec do esteticky velmi bohatého celku.
Mnoho lidí ve vyspělé civilizaci profesionálně pracuje na internetu a počet těchto lidí se rychle zvětšuje, kdo chce ten si i práci na internetu najde, otázkou je pochopitelně jaký je zisk z této práce, zisk je většinou dán tím, jaké máte v nějaké specializaci zkušenosti anebo tím, jestli jste na internetu celebritou. Začátky nejsou snadné na internetu je veliká konkurence všude tam kde je možné vydělat peníze, největším problémem je umět profesionálně využít svůj čas a neplýtvat časem na to z čeho není zisk, mnohé z dálky vypadá na to, že by z toho mohl být veliký zisk, ale většinou jde jenom o geniální podraz založený na naivitě návštěvníků internetu. Navíc se internet rychle mění a některé nečekané změny mohou rychle vaše úspěšné podnikání eliminovat během krátké doby. Vše je o výhodách a protekci, pokud nemáte výhody a protekci tak nemáte šanci mít zisk ze svojí práce na internetu.
Nejvíce se zde vše točí okolo návštěvnosti stránek a blogů, jakýkoli projekt, který má problémy s návštěvností je ztrátou času, zde platí klasické náš zákazník náš pán, ten, kdo si myslí, že je zákazník jeho sluhou, musí počítat s tím, že zákazník odejde ke konkurenci. Dělej vše profesionálně a zisk se brzo dostaví. Je snadné slibovat voličům ekonomické a sociální zázraky před volbami a je těžké svoje sliby splnit, když lidi přestali věřit v pohádkového boha, který dělá zázraky, tak začali věřit pokryteckým politikům, jenže dneska už lidi nevěří ani politikům, a tak nemáme ekonomickou koncepci a následkem je antikoncepce, protože ekonomických ubožáků je na světě jako much.
Vše mi zde připomíná burzu, jisté investice nesou minimální zisky a každý růst narazí na strop a potom následuje pád dolů, vyplatí se dneska jenom dělat něco ve velkém, na burzu se nasadila dneska umělá inteligence, která eliminovala mnoho obchodníků, co se snaží na burze podnikat klasickým způsobem. Nebude to trvat dlouho a umělá inteligence se nasadí i do politiky, místo politiků a prezidenta zde budou jenom inteligentní programy, pomocí kterých si lidi naprogramují politiku a ekonomiku. To je pro vás svaté. Google a Seznam má subjektivní názor na to, co je podle něj vysoce kvalitní a co je zmetek. Vyhledávače milují unikátní obsah a nemají rády duplicitu. Dělejte všechno pro to, abyste měli originální hodnotný obsah. Vyhledávače vás za to náležitě odmění. Nevyplňujte prázdná místa myšlenkami, co nemají žádnou informační hodnotu, pište kvalitně, věcně. Jednoduše se soustřeďte na to, abyste uživateli sdělili tu informaci, pro kterou si za vámi přišel. Jedině pak vás budou mít uživatelé i vyhledávače rádi. Odkazujte ze svých článků na další zdroje, které dále rozšiřují obsah článku, tím potěšíte lidi i vyhledávače.
Odkazujte jenom na ověřené a kvalitní zdroje informací. Nezapomeňte ani na interní odkazy. Mnoho lidí to podceňuje, ale má to opravdu skvělý efekt. Rychlost načtení webu je prioritní obzvláště pro mobilní telefony, a neměla by nikdy překročit 2 sekundy, je váš web optimalizován pro mobilní telefony? Přehledné menu na vašem webu, vysoce kvalitní a přínosný obsah mohou mít větší dopady, než si myslíte. Koukejte na ta správná slova a používejte zdravý rozum. Obsah, co je na nic, tohle se vám nepovedlo. Tento obsah není zrovna výkladní skříní vašeho webu. Ale nevadí, určitě ho nemažte, ale vylepšete ho. Zdá se vám to vše moc pracné? Bez profesionální práce ale není úspěch, a to platí v každé specializaci.
Jak mít optimální internetové stránky levně a rychle? Internet je o návštěvnosti, k čemu je vám drahá profesionální stránka kde je minimální návštěvnost, nikdo vám nezaručí to, že bude mít vaše stránka trvale bez drahé reklamy velikou návštěvnost! Je to o nabídce a poptávce, pokud po něčem není poptávka na internetu tak je ztrátou času to na internetu nabízet! To je základ, na kterém stojí stránky na internetu, statisticky 99 % nově vzniklých stránek na našem internetu nemá tento základ, a tak brzo ukončí díky malé návštěvnosti svoje podnikání na internetu. Těžko můžete konkurovat starým zavedeným stránkám s velikou návštěvností, je třeba nejprve dlouho hledat to na co se budete specializovat, spěch je o tom že vše, co rychle získáte o to i rychle přijdete. V mnohém to připomíná sport, na startu jsou stovky sportovců, a každý by chtěl egoisticky vyhrát, proč někdo vyhraje? Vyhraje ten, kdo je nejlepší a o tom to bylo a bude, jsi nejlepší v tom, co chceš na internetu nabízet?