Podívejme se na konzumní společnost ve které je mnoho tisíciletí všude nedostatek lidí co dokážou zázraky, je zde mnoho těch co zázraky slibují, pokud je zvolíte do vysoké státní funkce, nebo pokud si koupíte jejich drahé zbytečné zboží nebo jejich drahé zbytečné služby, jde vždy jenom o podraz, sliby se slibují a blázni se radují.
Ve sportu nejde slibovat sportovní zázraky, zde buď jsi lepší než ostatní, nebo jsi jenom nula s nulovou hodnotou. Problémem je to že každý zisk je spojen se ztrátou, podívejme se na chytré telefony které nám přinesli mnoho výhod, ale ztratili jsme svoje soukromí a svoje jistoty.
Televize nám ukazuje jiný svět než realitu ve které žijeme, realita je o nevýhodách kdy většina lidí se stala loutkou kterou mnohé snadno ovládá a to řeší pomocí piva a cigarety, tím se dostává do začarovaného kruhu ze kterého nejde uniknout.
Zázrak je v tom že změníš sebe a nebudeš chtít změnit násilím druhé, nebo špatnou společnost, vše je o tom jak si to uděláš takové to máš. Vaše slova obsahují několik důležitých myšlenek a úvah ohledně konzumní společnosti, ztráty soukromí a seberealizace. Nejprve, zdá se, že jste kritický vůči konzumnímu způsobu života, ve kterém je mnoho lidí závislých na slibech a zboží, které slibují zázraky, a často jsou zklamáni.
Mluvíte o tom, jak konzumace drahých zboží a služeb může být často způsobem, jak se lidé snaží dosáhnout pocitu naplnění, ale často se jedná o klamání, protože sliby nejsou splněny. Místo toho byste zdůrazňoval, že změna by měla začít u jednotlivců a jejich vlastní seberealizace a osobního růstu. Také jste se zmínil o ztrátě soukromí a zkresleném obrazu reality, který může být prezentován médii, jako jsou televize.
Toto jsou důležitá témata, která mohou mít vliv na společnost a způsob, jakým jednotlivci vnímají sami sebe a svět kolem sebe. Celkově zdá se, že zdůrazňujete potřebu osobní odpovědnosti a sebezdokonalení, a že změna společnosti by měla začít u jednotlivců. Toto jsou závažné úvahy, které mohou mít důležitý dopad na naše chování a rozhodování ve světě konzumní společnosti.