Neustále je zde snaha z nás udělat pitomce abychom investovali čas nebo peníze do něčeho co nejde prodat! Jakou hodnotu má to, co nejde prodat nad tím je se třeba zamyslet. Někdo namítne že jsem lakomec, který vše jenom přepočítává na peníze, nejsem lakomec jsem realista, který vidí vše takové, jaké to opravdu je. Hodnota je u všeho relativní a dočasná, mnohdy musí hodnotu určovat znalec nebo nabídka a poptávka. Čas má dost času na to, aby mohl u všeho stanovit objektivní hodnotu, my máme málo času, a tak často hodnotu chybně stanovíme, a tak si nemocného prezidenta zase jako pitomci zvolíme!
Představme si kandidáty na prezidenta jako akcie na burze, nikdo nechce přijít o svoje investice na burze díky svojí pitomosti. Pořád u lidí platí z díla poznáme tvůrce, jaké dílo mají za sebou kandidáti na prezidenta, vytvořili něco, co je společnosti prospěšné, nebo jenom na společnosti parazitovali díky výhodám které si nezasloužili? Slepý nemůže vést slepé o tom je politika která má za následek to, že nefunguje ekonomika, podřezáváme si evolučně větev, na které sedíme, najednou zde bude umělá inteligence a autonomní roboti, práce pro lidi nebude, všichni skončíme v rezervacích a zde se oddělí muži od žen.
Je pravda, že některé výrobky jsou tak kvalitní a mají takovou pověst, že se samy prodávají a nepotřebují mnoho reklamy. Například některé značky luxusního oblečení, kosmetiky nebo hodinek jsou známé pro svou kvalitu a prestiž, a tak si je lidé rádi kupují, aniž by byla potřeba je reklamovat. Na druhou stranu, existuje mnoho kvalitních výrobků, které nejsou tak známé a nevyužívají takového věhlasu, jako výše zmíněné luxusní značky. Tyto výrobky mohou stále být velmi kvalitní a cenné, ale lidé o nich možná neví a nepřijdou na ně, pokud nejsou v reklamě prezentovány.
Také je třeba brát v úvahu, že reklama může být využita k budování pověsti značky, zvyšování povědomí o výrobku a podpoře jeho prodeje. I když je výrobek kvalitní, může být na trhu velká konkurence a reklama může pomoci přilákat pozornost zákazníků. V závislosti na konkrétní situaci může být prodej kvalitního zboží bez reklamy rychlý nebo pomalý. Vše závisí na řadě faktorů, jako jsou konkurence, pověst značky, kvalita výrobku, povědomí o něm a mnoho dalších faktorech.