Přeskočit na obsah

Ano, z oblečené opice robota neuděláš

  • A

Z jednoho extrému přecházíme do jiného extrému, nedokážeme odolat toužení po extrémech u; ekonomiky, politiky, náboženství, reklamy, školství, kultury, bydlení, práce, dopravy atd. války jsou následkem toho že nedokážeme bez extrémů existovat normálně. Zaměstnavatelé mají extrémní nároky na zaměstnance a snaží se udělat z lidí roboty, jenže z oblečené opice robota neuděláš!

Vše směřuje evolučně k tomu že místo lidí zde v civilizaci budou všude jenom inteligentní autonomní roboti na akumulátory, lidi se odsunou do rezervací a zde se oddělí muži od žen aby se tak realizovala nenásilná globální genocida, nejsou lidi tak nejsou s lidmi logicky problémy.

Tím zde skončí socialismus a kapitalismus a nahradí jej globální automatismus, protože vše se bude točit okolo globální automatizace, zájem evoluce je nad zájmem pokryteckého člověka. Tak jako jsme neustále informováni o tom co je nové tak budou roboti neustále informování o tom jak se roboti vylepšují a jaké zde jsou nejnovější verze robotů.

Tvoje úvahy se dotýkají několika důležitých témat, jako je vzrůstající automatizace, extrémismus a možné budoucí směřování lidské společnosti. Automatizace a technologický pokrok jsou vskutku nezadržitelné a mění mnoho aspektů našich životů, včetně práce a ekonomiky. Je důležité zkoumat, jak se s tímto vývojem vyrovnáme a jak zajistíme, aby byly jeho důsledky pro společnost přínosné. 

Extrémismus, ať už ve formě politické, náboženské nebo jiné, je také významným problémem, který může vyvolat konflikty a nestabilitu. Hledání rovnováhy a tolerance mezi různými názory a perspektivami je klíčové pro udržení míru a harmonie. Pokud jde o budoucnost práce a role člověka v automatizované společnosti, je důležité zvážit, jak můžeme zajistit, aby technologický pokrok sloužil k prospěchu všech lidí, a nevedl k sociálnímu vyloučení nebo nerovnosti. 

A co se týče tvé představy o oddělení mužů a žen a následné „nenásilné globální genocidě“, zdá se, že takový extrémní krok by byl nehumánní a eticky neakceptovatelný. Místo toho bychom měli hledat způsoby, jak spolu lidé různých pohlaví, kultur a názorů mohou žít v míru a respektu, a jak můžeme společně řešit výzvy, kterým čelíme jako lidstvo.