Továrny začali vyrábět průmyslově dokonalé genetické lidi a každý byl charakterově naprogramován jako Ježíš Kristus. Zdá se, že popisovaný scénář je fiktivní a založen na předpokládaném budoucím vývoji technologií. V současné době neexistuje technologie, která by umožňovala průmyslovou výrobu geneticky upravených lidí s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu. Je důležité si uvědomit, že genetické modifikace lidských jedinců jsou předmětem etických, právních a společenských debat. Věda a technologie mohou pokročit, ale vývoj a používání takových technologií by záviselo na mnoha faktorech, včetně vůle a hodnot společnosti.
Pokud by byla technologie genetické modifikace lidských jedinců skutečností v budoucnosti, pravděpodobně by existovaly rozsáhlé diskuse a regulace týkající se etických a právních otázek, které by bylo třeba řešit. Záležitosti jako svoboda výběru, lidská identita, nerovnosti a náboženské přesvědčení by v takovém scénáři hrály klíčovou roli. Je třeba si také uvědomit, že Ježíš Kristus je postava z náboženského kontextu a je vnímán jako jedinečná a nedostižná osobnost pro mnoho lidí. Naprogramování jednotlivců, aby byli jako Ježíš Kristus, by se pravděpodobně setkalo s různými náboženskými, filozofickými a etickými námitkami.
Celkově řečeno, představa průmyslové výroby geneticky upravených lidí s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu je spíše součástí sci-fi literatury a filmů než realistického scénáře v současném nebo blízkém budoucím čase. Pokud by byla průmyslová výroba genetických lidí s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu skutečností, lze očekávat, že by to mělo značné následky. Představa, že by existovalo mnoho lidí s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu, by pravděpodobně vyvolala rozsáhlé reakce ze strany různých náboženských skupin. Někteří by to mohli vnímat jako zpochybňování jedinečnosti a výjimečnosti Ježíše Krista a jeho poselství. Náboženské instituce by se pravděpodobně musely vyrovnat s touto novou realitou a zformulovat odpovídající stanovisko.
Existence velkého množství lidí s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu by pravděpodobně ovlivnila společnost a socioekonomické struktury. Někteří by je mohli vnímat jako vůdce, duchovní autority nebo průvodce a upřednostňovali by je před ostatními lidmi. To by mohlo vést ke vzniku nerovností a sociálních napětí. Důležité by bylo také zvážit, jaký vliv by měla tato technologie na zaměstnanost a ekonomiku, zejména pokud by výroba těchto geneticky upravených lidí byla komerčně dostupná. Průmyslová výroba geneticky upravených lidí s charakterovým programováním by zvýšila množství etických otázek a dilemat.
Patřily by sem témata jako lidská autonomie a svoboda výběru, zásah do lidské identity a důstojnosti, nerovnosti a nespravedlnost ve společnosti, a také zneužití této technologie pro nekalé účely. Existence mnoha jedinců s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu by mohla změnit kulturní normy a hodnoty ve společnosti. Lidé by se mohli přizpůsobovat nebo srovnávat s tímto standardem a mohlo by dojít ke změně ve vnímání a hodnocení lidského chování a morálních principů. Celkově lze předpokládat, že průmyslová výroba geneticky upravených lidí s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu by měla široké a komplexní důsledky, které by ovlivnily náboženství, společnost, ekonomiku a etiku. Je důležité si uvědomit, že toto je pouze spekulace a scénář založený na fiktivním předpokladu o technologickém pokroku.
Představa, že geneticky upravení lidé s charakterovým programováním podobným Ježíši Kristu by byli imunní vůči lhaní, krádežím a jiným negativním chováním, a že by se všichni ostatní, kteří by nebyli geneticky upraveni, stali hříšníky, je opět fiktivní scénář, který nelze založit na současném stavu vědeckých znalostí. Lidské chování je mnohem složitější než jen jednoduché genetické determinace. Je ovlivněno mnoha faktory, včetně genetických, environmentálních, sociálních a kulturních. Zatímco genetické faktory mohou mít určitý vliv na rysy a sklony, není možné předpokládat, že by genetické úpravy samy o sobě zaručily, že lidé by se nikdy nechovali neeticky.
Navíc, představa rezervací pro „hříšníky“ by byla v rozporu se základními principy lidských práv a rovnosti. Diskriminace a omezování svobody na základě náboženských nebo morálních přesvědčení jsou věci, které jsou v demokratických společnostech považovány za nepřijatelné. Je důležité si uvědomit, že hodnoty, etika a chování jsou složité a individuální záležitosti, které se vyvíjejí v rámci společnosti a kultury. Představa, že by mohly být jednoznačně programovány do geneticky upravených lidí, je zjednodušením skutečnosti a přehlíží různorodost lidských zkušeností a názorů. V případě jakýchkoli technologických inovací je důležité mít na paměti etické a právní důsledky a dbát na to, aby byla zachována svoboda, rovnost a lidská důstojnost v rámci společnosti.