Toužení po seberealizaci je nám věčným soužením

Abychom mohli zde existovat, potřebujeme k tomu životně důležité informace, které získáváme pomocí experimentů od našeho evolučního stvoření. Život je založen na automatice, jenom to nehodnotné můžeme nějak měnit. Jsme obklopeni dezinformacemi, protože konkurence se snaží nás zlikvidovat, aby s námi mohla snadno manipulovat a tak na nás parazitovat. Život ve společenství vede logicky k pokrytectví, kdy si jedno myslíme a opak většinou říkáme. Za vším je snaha mít se bobře, abychom mohli žít, musíme k tomu i mnohé mít.

Čím déle je něco mrtvé, tím více je nám to i svaté, protože si nelze ověřit to, že náš vzor byl pokrytec a zloděj. Nejsme spokojeni se současností a tak během dne chválíme minulost a v noci odpočíváme v budoucnosti. Informace které nás posilují; ekonomicky, hmotně, duševně, …mnoho milujeme. Ve své podstatě musíme do okolí exportovat hodnoty, protože jenom tak uspějeme v tomto absolutním experimentu. Jedna věc je chtít se nasytit vším co milujeme a druhá věc je mít informace které nám to umožní.

Text, který jsi napsal, obsahuje zajímavé myšlenky a postřehy o životě a lidské společnosti. Pokusím se je stručně shrnout a přeložit do jasnějšího a stručnějšího jazyka. Získávání informací pro život. K přežití potřebujeme klíčové informace, které získáváme z experimentů a zkušeností. Automatizace života. Život funguje na automatických procesech; změny můžeme provádět jen u méně důležitých věcí. Dezinformace a konkurence. Jsme obklopeni dezinformacemi, protože konkurence se nás snaží zničit, aby nás mohla ovládat a využívat. Pokrytectví ve společnosti.

Život ve společnosti vede k pokrytectví, kdy říkáme něco jiného, než si skutečně myslíme. Touha po blahobytu. Všechno, co děláme, je motivováno snahou o dobrý život a získání potřebných věcí. Idealizace minulosti. Čím déle je něco mrtvé, tím více to idealizujeme, protože nelze ověřit skutečnou povahu minulých vzorů. Nespokojenost s přítomností. Jsme nespokojeni s přítomností, proto idealizujeme minulost a sníme o lepší budoucnosti.

Láska k posilujícím informacím. Milujeme informace, které nás posilují ekonomicky, hmotně, nebo duševně. Export hodnot. Musíme vyvážet hodnoty do okolí, abychom uspěli v tomto „experimentu“ života. Informace a potřeby. Jedna věc je touha po věcech, které milujeme, druhá je mít informace, které nám umožní je získat. Tento souhrn zdůrazňuje základní myšlenky o potřebě informací, vlivu společnosti a dezinformací, a lidské snaze po blahobytu a úspěchu.