Vše je zde o kopírování protože je kopírování snadné a jednoduché, často je zde snaha vydávat kopie za originál ve snaze být v něčem úspěšnými. Problémem kopírování je to že se kopírují i chyby a tak vzniká začarovaný kruh chybného času a prostoru ve kterém dočasně existujeme a neustále chybujeme.
V propagandě a reklamě jsou zamlčovány chyby, kdo prodává chválí a kdo kupuje kritizuje, bylo a bude. Podívejme se na televizi a internet zde je ukázka manipulace s lidmi pomocí dezinformací, všichni lžou a ten kdo lže i krade, problém není v člověku, problém je v kopírování.
Dokud lidi nepochopí to že kopírovat se nevyplatí protože se kopírují i chyby do té doby zde bude konzumní očistec. Je potřeba začít s produkcí zaměstnanců na baterky, robot prezident bude vyznamenávat roboty, lidi se odsunou do rezervací a zde se oddělí muži od žen aby zde už nedocházelo ke kopírování chyb.