Učení můžeme chápat jako proces přenosu informací do řídícího systému, kterým je lidský mozek. V průběhu učení se člověk učí nové věci a získává nové informace, které jsou zpracovávány a integrovány do jeho řídícího systému. Tyto nové informace pak ovlivňují jeho chování a rozhodování.
Lidský mozek je velmi složitý systém, který se skládá z mnoha různých oblastí, které spolu komunikují a interagují. Během učení dochází k změnám v těchto oblastech, které vedou ke změnám v řídícím systému.
Učení může být různých druhů, jako je například klasické podmiňování, operantní podmiňování nebo učení se skrze pozorování. Tyto procesy vedou ke změnám v našem chování a řídícím systému.
Dnes se také stále více rozvíjí oblast umělé inteligence a strojového učení, která se snaží napodobit procesy učení v lidském mozku. Tyto technologie umožňují strojům učit se a adaptovat se na základě získaných dat a informací.
Celkově lze tedy říci, že učení je procesem dopravy informací do řídícího systému, což je lidský mozek. Tento proces vede ke změnám v řídícím systému a ovlivňuje naše chování a rozhodování.