Veliké ryby požírají malé ryby a Google je velikou vyhledávací rybou, která pomalu a jistě požírá malou rybu Seznam. Na začátku zde veliká ryba Google nebyla, a tak se Seznam měl dobře, protože měl pro sebe toto virtuální teritorium a mohl si zde dělat, co jej napadlo. Výhodou Seznamu byl náš originální jazyk s diakritikou, se kterým si nedokázali v minulosti poradit jiné informační vyhledávací systémy, jenže vývoj jde kupředu a jiné informační systémy se naučili náš originální jazyk a začali virtuální teritorium Seznamu rychle zmenšovat. Je malým zázrakem, že Google už nesežral ekonomicky Seznam a že ještě Seznam vůbec zde existuje.

Nejspíše je to tím, že uživatelé našeho internetu jsou velice konzervativní a nenávidí jakékoli změny a novinky, máme nejlepší pivo, hokejisty, a máme náš Seznam se svým malým psem, který je asi českou pouliční rasou. Problémem jsou pro Seznam mladí vzdělaní lidé, co používají Google a Seznam považují za technickou památku, která již patří do technického muzea. Tvůrci firemních stánek se snaží marně zadavatelům stránek vysvětlit to, že optimalizovat jejich stránku pro vyhledávač Seznam je nemožné a že Seznam je technickou vyhledávací památkou a že optimalizace je možná jenom pro Google.

Když tvůrce stránky slyší, že nová stránka musí být optimalizovaná i pro Seznam, pomyslí si něco o bláznovi, který utekl právě z blázince, a neví to, že optimalizovat stránku pro Seznam prostě nejde! Pokud jako zákazník trváte na tom, aby vaši novou stránku Seznam našel, musíte si u Seznamu zaplatit drahou reklamu a potom Seznam milostivě po dlouhé době vaši novou firemní stánku rychle a často najde, ani kuře zde zadarmo v naší malé republice nehrabe!