Optimální marketing

Marketing je naprogramovaný ekonomický proces, specializovaný na uspokojování potřeb konzumentů, nebo voličů politických stran. Pomocí marketingového programu, dochází ke zjištění informací a programů, na základě zjištěných informací a programů, pak se přijmou taková opatření, jejichž cílem je nabídnout; výrobky, služby, informace, programy, atd. s co největší kvalitou a zárukou, na správném místě, ve správný čas, a za správnou cenu.

Marketing je potřeba tam kde je tvrdá konkurence, monopoly a diktatury nepotřebují marketing. Není ale ten co by se zavděčil všem, je třeba hledat způsoby jak se zavděčit těm co potřebují to co nabízíme, přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno.

Jak si to uděláš, takové to i máš, je to jako ve sportu, buď máš na to že vyhraješ nebo na to nemáš a tak nevyhraješ, mnozí by chtěli vyhrát ale nemají na to; inteligenci, zdraví, peníze, čas, známosti, zkušenosti, atd. Ve velkém se lépe realizuje výroba a odbyt, malé nemůže konkurovat velikému, a tak vzniklo veliké EU a veliké nadnárodní korporace.

Pokud jsi jenom malý soukromník, který nikoho nezaměstnává, tak je pro tebe neřešitelným problémem, jak realizovat marketing. Budoucnost je v tom, že se dají globálně všem lidem do hlavy GVKB čipy a čipy odříznou hříšný mozek od hříšné reality, a vše bude globálně řídit GVKB umělá inteligence, to bude optimální marketing.

Díky za vaše ohodnocení
[Celkem: 1    Průměr: 5/5]
Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky a jeho autorem je administrator. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Tento web používá Akismet na redukci spamu