Rubriky
Zasvěcení

Optimalizace je továrnou na zázraky

Obsah není dostupný.
Prosím povolte cookies kliknutím na Souhlasím v zobrazeném okně

Žijeme v povrchním konzumním světě a vybíráme si tak většinou podle názvů, jsou názvy co mají u nás protekci a jsou názvy co nemají u nás protekci. Podívejme se třeba na výrobky Apple, zde jde o název obchodní organizace z USA, která má u zákazníků protekci, a tak je toto zboží i drahé. Stejné je to i v; politice, umění, školství, televizi, internetu, zdravotnictví, atd. vybíráte si zboží nebo službu a v hlavě máte názvy co mají u vás protekci a tak dáte prioritu tomu co má u vás protekci a o tom je moderní manipulace s konzumenty.

Podívejme se na obchod s doménami, za hodnotnou doménu je zákazník ochoten zaplatit obrovskou finanční částku, zadarmo jsou k dispozici už jenom domény s nulovou hodnotou. Mnohdy stačí jenom změnit název a najednou je zde odbyt u zboží nebo služby, velmi populární jsou krátké názvy jako je třeba slovo; sex, ego, bůh, já, ano, ne, čas, atd. čím kratší je název, tím je to i lepší, velmi dlouhý název je málo populární, to vedlo logicky k zavedení zkratek, a tak z několika slov vzniká zkratka, jako třeba je zkratka; USA, OSN, FBI, NASA, EU, RVHP, GVKB, atd.