Nikdo nechce být pitomcem

Veliká konkurence má za následek snahu o to být úspěšným, a tak se mít dobře, následkem je pokrytecký kariérismus, který proměnil evolučně opice v egoistické pitomce, co dělají pitomosti. Podívejme se na reklamu, která nás klame od narození do smrti, začíná to pohádkami a končí to politikou. Ideologie (bludy, pohádky, mytologie, dogmata, náboženství, politika, reklama, móda) jsou zde díky konzumnímu očistci, protože ti, co jsou dole touží po tom být nahoře. Víš vůbec co skutečně jsi?

Nejsi tím, jakou máš specializaci, tvoje specializace to je jenom hra, kterou hraješ proto aby ses měl dobře, každý je zde loutkou, kterou ovládá situace a situace určuje co je správné a co je chybné, se změnou situace se mění i to co je správné a co je chybné. Nikdo nechce být pitomcem co zde dělá často pitomosti, následkem je strach, který má za následek naše nemoci, máme strach z cizích lidí, a tak lásku dáváme psům, člověk je člověku peklem, protože dobří jsme jenom k tomu, co si dobrotu zaslouží.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *