Kulturní civilizace to je továrna na pitomosti

Reklama nás neustále informuje o tom, že je nějaký pitomec v nějaké specializaci nejlepší, vše je zde jenom hra a boj o to být v nějaké specializaci nejlepší, jenže se zapomíná na to, že vše je zde jenom dočasnou iluzí, která vypadá reálně. Reklama z nás dělá pitomce, začíná to pohádkami a končí to politikou, honíme se tak za pitomostmi, a tak se z nás stávají pitomci na baterky.

Pitomci neustále vytvářejí pitomosti jako je; věda, technika, ekonomika, reklama, móda, mytologie, pověry, rituály, symboly, fetiše, pohádky, drogy, náboženství, sekty, filosofie, politiku, umění, sport, byrokracie, zdravotnictví, školství atd. ten druhý je nám peklem, protože je to pitomec na baterky.

Kulturní civilizace to je továrna na pitomosti, z díla poznáváme to, že se z nás všech stali díky kulturní civilizaci pitomci na baterky, komu není rady tomu není pomoci, už brzo zde bude robot prezident vyznamenávat roboty, a to povede logicky k tomu, že se pitomci odsunou z kulturní civilizace do rezervací a zde se oddělí muži od žen, aby s už pitomci přestali rozmnožovat jako invazní druh, který se chová vandalsky k přírodě. To nejcennější, co máme je láska a lásku dáváme psům, protože je ten druhý pitomec, který si naši lásku nezaslouží.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *