Konzumní peklo to byla testovací verze a finální verzí bude digitální ráj

Reklama nás klame od narození do smrti, a tak jsme hříšné čerty v konzumním pekelném očistci, přejmenovali na lidi a člověka, z díla ale jistě poznáme to, že zde nejsou lidi a člověk ale že zde jsou jenom čerti, není zde tedy přelidnění, ale je zde přečertění, čertů je v pekle jako sraček, a tak život čertů stojí za hovno, čerti, co jsou nahoře díky protekci, kterou si nezaslouží z vysoka serou na čerty, co jsou dole a následkem je zde deprese a sebevraždy. V pekle nejsou andělé, z dálky ale může čert díky reklamě vypadat jako anděl, Ježíš Kristus je hříšný čert, který z dálky díky reklamě v Bibli vypadá jako anděl. Ano, ve velkém čerty v pekle eliminují; nemoci, pandemie, sterilizace, potraty, antikoncepce, krize, války, katastrofy, hladomory atd. vše je v konzumním pekle nejisté a jenom smrt je pro každého čerta jistá.

Podívej se na sebe do zrcadla a v zrcadle spatříš čerta co myslí na čertoviny, tvoji rodiče byli čerty a vychovali tě jako čerta, je to osud, který nemůžeš změnit, z díla se jasně pozná to, že jsi hříšným čertem. Náboženství se snaží změnit čerty na anděly, politika se snaží změnit peklo na ráj atd. to vše je jenom reklama která čerty v pekle klame. Nejsou zde čerti tak zde není ani peklo to je logické, nahradíme proto čerty za autonomní inteligentní roboty na akumulátory, robot prezident bude vyznamenávat roboty a čerti se z civilizace přesunou do rezervací a zde se oddělí muži od žen, aby se zde už čerti nerozmnožovali jako invazní druh. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *