Přeskočit na obsah

Každé podnikání je obchod

Statistiky jasně odhalují to, že za úspěchem v podnikání je vždy výhoda, logicky nevýhody vedou k zániku podnikání. Mnoho lidí se po zániku socialismu pustilo odvážně do podnikání a brzo zkrachovali, neuvědomili si to, že při podnikání nemají výhodu, ostatně nic nového pod sluncem, pokud se podíváme na ekosystém tak zde zjistíme že to, co zde nemá existenční výhodu, to nemá ani naději na existenci v ekosystému.

Podívejme se na populární virtuální systémy na internetu a zjistíme to, že za jejich popularitou jsou výhody, aby zde mohli být výhody, tak zde musí i být nevýhody, vše je o protikladech, mezi kterými je napětí. Ten, kdo má na internetu nějaký populární systém s velikou návštěvností určuje na internetu pravidla tak aby měl na internetu výhody, co je dovoleno mocným to je zakázáno bezmocným.

Chceš být na internetu úspěšný tak budeš do toho muset investovat mnoho peněz, bez peněz do podnikání nelez, protože zisk sklidí jenom ten, kdo investuje optimálně tak aby se mu investice rychle vrátili. Založil jsi na internetu stránku a naplnil jí hodnotným obsahem, ale internet tuto stránku dlouhodobě ignoruje a ty to nechápeš! Nemáš totiž výhodu, která by ti zajistila velikou návštěvnost! 

 

Štítky: