Internet se točí okolo velké návštěvnosti

Každý logicky touží po veliké návštěvnosti; portálu, stránky, blogu, katalogu, encyklopedie, sociální sítě atd. je to celé jenom o nabídce a poptávce, pokud nabízíte něco, po čem není poptávka tak následkem je malá návštěvnost! Pokud je po něčem poptávka tak se tam okamžitě vytvoří tvrdá konkurence! V mnohém to obrazně připomíná vrcholový sport, kde cesta na vrchol trvá sportovcům mnoho let tvrdé dřiny!

Internet je živý organismus, který se neustále mění, a to co před rokem fungovalo to dneska už nefunguje, velikou výhodou je, pokud je doména na internetu minimálně deset let aktivní, nově založené domény nemají šanci na to získat návštěvnost, pokud na té doméně v minulosti nebyla nějaká aktivita, to vedlo k tomu, že se s doménami obchoduje, drahé jsou staré domény s koncovkou com a staré domény s koncovkou cz jsou levné.

Velikou návštěvnost zde mají; organizace, podniky, instituce, portály, sociální sítě a malou návštěvnost zde mají soukromé blogy, výjimkou jsou zde jenom celebrity, často je zde snaha se vydávat za celebritu, pokud to celebrita toleruje. Je zde mnoho stránek a knih o tom, jak dosáhnut snadno a rychle veliké návštěvnosti, to vše jsou jenom teorie, které v praxi nefungují! 

Je sice možné investovat do reklamy, otázkou je, jestli se vám investice do reklamy vyplatí? Taky je možné si zaplatit profesionály co naprogramují stránku a zajistí pro stránku i profesionální obsah, to se vyplatí jenom těm, kterým stránka přináší veliký zisk. Zisk je tam kde jsou výhody nebo protekce, bez výhod a protekce je veliká návštěvnost stránky nemožná. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *