Inflace stvořila konzumní očistec

Obsah není dostupný.
Prosím povolte cookies kliknutím na Souhlasím v zobrazeném okně

Inflace je většinou spojována s poklesem hodnoty peněz, není zde ale inflace jenom u peněz je zde i inflace u; pravdy, lásky, času, vzdělání, umění, informací, programů, lidí, zboží, služeb atd. Čím více je zde něčeho, tím menší to má pro nás hodnotu, zlato má pro nás velikou hodnotu, protože je ho trvalý nedostatek. Často je zde snaha o to oklamat lidi tím, že se u něčeho uměle vytvoří nedostatek, aby se tak zvedla hodnota, vždy se ptej, komu klamání lidí přináší největší užitek, těm, co jsou mocensky nahoře přináší klamání lidí největší užitek, nadbytek pro ty, co jsou nahoře, je možný díky nedostatku, pro ty, co jsou dole. Reklama klame konzumenty tím, že zamlčuje nedostatky u zboží a služeb a vyzdvihuje výhody u zboží a služeb, podle hesla peníze nesmrdí.

Vše zde souvisí se vším, pokud slepý vede slepé tak všichni spadnou do jámy, zde se dostáváme k problému protekce, proč dáváme protekci něčemu, co si protekci nezaslouží? Chybujeme, proto že jsme v něčem amatéři, z díla poznáme, kdo je amatér a kdo je profesionál, hodnoty vznikají jenom z profesionální práce, to platí jak pro ty, co jsou dole, tak i pro ty co jsou nahoře! Často je zde problém v tom že ten, kdo rozhoduje o vás je amatér, a tak on vám brání v tom být profesionálem, následkem je blbá nálada a konzumace piva a cigaret, podívejme se na sport, zde ti, co jsou v první lize, musí neustále dokazovat to, že jsou nejlepší, zde není možná protekce!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *