Hodnotné informace každý potřebuje

Publikování na internetu se může zdát jako jednoduchá činnost. A může to skutečně jednoduchá činnost být, pokud je vaším záměrem občas a nepravidelně přispět myšlenkou na svůj soukromý blog.

Zcela jiná situace však nastává ve chvíli, kdy vaše články cílí na čtenáře, kteří jsou zároveň vašimi klienty, kdy pomocí marketingu obsahu sledujete nějaký cíl, kterého se snažíte dosáhnout. Pak ale nastává výrazný problém, a to je ideální poměr obsahu a hodnotných informací v něm.

Správná rovnováha mezi reklamou a pravdou, chcete-li přispět hodnotnými informacemi, je důležitější, než si myslíte. V obou extrémech dosáhnete naprosté nečitelnosti článku, buď bude působit jako nudný text, nebo naopak jen jako reklama.

Zkrátka jde o schopnost komunikovat optimálně se zákazníky, a to populární formou. V praxi to znamená pravidelnou tvorbu článků a jejich následnou distribuci s jasným zacílením. Takový obsah by měl být čtivý, ale přitom poučný, aby zároveň předal čtenáři nějakou hodnotnou informaci a také získal jeho pozornost.

Dnešní doba je taková, že pitomci chtějí odpověď na svou pitomou otázku hned. Nikoho nebaví číst dlouhé texty jen proto, aby si našli odpověď na jednu otázku. S rozšířením internetu si pitomci postupně navykli, že dostanou odpověď rychle a snadno, myslete proto při psaní článků na tuto skutečnost.

Situace dospěla dokonce tak daleko, že pitomci raději vidí výpis určitých informací v bodech než v uceleném textu. Toho využívejte všude, kde to jde. Není nic špatného na rozsáhlejším textu, ale přidejte k němu shrnutí toho nejdůležitějšího v seznamu.

Texty je proto více než kde jinde potřeba správně optimalizovat. Nadměrné množství stěžejních informací může zapříčinit, že text bude pro čtenáře chaotický, těžký k pochopení a bude se v něm ztrácet, což určitě není našim cílem.

Stroje sice dokážou precizně texty vyhodnotit a dát nám díky nim odpověď na naše otázky, například taková statistika, nicméně obyčejný člověk potřebuje k dokonalému textu i druhotné informace a vysvětlení.

Obsah jako takový má být jednoduchý a jeho úkolem je přivést čtenáře k důležitým informacím, tedy informacím hodnotným a potřebným, které jsou tím hlavním, co vlastně chceme v článcích čtenáři sdělit, k čemu ho chceme motivovat.

Informace jsou to, co si má čtenář odnést a zapamatovat. Většina článků předávají důležité informace čtenáři postupně, ostatně k tomu svádí už samotná podstata textu jako monologu autora. Jedná se o ryze tradiční způsob sdělování informací v textu.

Z díla se pozná tvůrce, ten, kdo píše pro pitomce je populární, jednoduchým testem jsou malé děti, pokud děti nepochopí to, co píšete tak píšete na internet pitomosti, přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *