Hlavní je že je zákazník spokojený 1

Přijde starý robot do servisu a říká servisnímu robotovi, nesplňuji nároky na to abych získal modernizace a aktualizace, prý bych se měl nechat recyklovat, já to chápu, ale pokud zde už nebudu tak mnoho robotů, se kterými mám blízké vztahy to citově poznamená.

Servisní robot připojí starého robota na servisní systém podívá se na to, jak vypadá aktuální stav robota a potom řekne. Já vám rozumím skutečně jste na tom velmi zle a nevyplatí se vás opravovat, je zde ale jedna možnost, o které asi nevíte.

Jde o to, že bychom naskenovali vaše informace a programy do virtuální reality a žil byste jenom ve virtuální realitě, ze které byste mohl ovládat moderního robota.

Zastavte se v budově D7 a zde v 23 patře je číslo dveří 43 a zde vám pomohou. Vše jde vyřešit, pokud se chce, o tom jsou naše problémy, mnohdy je řešení sice neobvyklé ale hlavní je že je zákazník spokojený.