Ano, SEO v praxi nefunguje

Napadá mě u SEO přirovnání se sektami, které z naivních lidí dělají hlupáky a chudáky, veliká návštěvnost stránky je otázkou dlouhodobé profesionální práce, bez práce nejsou koláče, jak praví lidová moudrost. Jde o to, aby se návštěvník na stránku vrátil a dal si stránku do záložek, protože má pro něj tato stránka hodnotu.
 
Nejvíce návštěv stránky je ze záložek v prohlížeči, a minimum návštěv je zde díky vyhledávači Google nebo Seznam. První rok má většina stránek a blogů ubohou návštěvnost, pokud majitel neinvestuje hodně peněz do reklamy. Návštěvnost přichází většinou teprve po třech letech za předpokladu, že každý den v roce, byla na stránce aktivita, a přidával se na stránku hodnotný originální obsah. 
 
Problémem je originalita, vyhledávací roboti nejsou hloupí a umí poznat to, že obsah není hodnotný a originální, taky jim vadí neslušný obsah. Důležitá je i rychlost načítání stránky, která má být maximálně do 3 sekund, mnoho stránek je pomalých. Vyhledávače preferují stránky před blogy a preferují zabezpečené domény.
 
Moderní stránka vám ukáže to, co je nejvíce navštěvované, veliký pozor je třeba si dát na mazání obsahu který je hodnotný, nebo na změny systému u stránky. Vše začíná optimálním názvem stránky a optimálním hostingem, kde je stránka nainstalovaná. Nejsem tak bohatý, abych se spokojil s něčím, kde nemám možnost mít email, spojený se stránkou.
Díky za vaše ohodnocení
[Celkem: 1    Průměr: 5/5]

Tento web používá Akismet na redukci spamu