Ano, popularita je v pekle iluze

Podívejme se na popularitu na internetu, zde platí že to co rychle nabudeš o to i rychle přijdeš, podívejme se na staré sociální sítě jak uboze skončili, mnozí už ani nevědí jak se jmenovali. Vše je na internetu o tom poskytnou konzumentům kvalitu za malou cenu, příčinou je veliká konkurence, tam kde není konkurence tam jsou vysoké ceny za nekvalitní produkty. Zde se dostáváme k protekci, čemu dát protekci a čemu nedát protekci? Naše budoucnost je v našich rozhodnutích, mnozí se snaží kopírovat to co je populární, po čase zjistí že to nefunguje, protože podobný nápad mělo mnoho lidí.

Nejhorší situace nastává pokud všemu začnou vládnout blbci a tak je zde blbá nálada, problémem je často kam utéci, tam kde nevládnou blbci, tam jsou i překážky které brání tomu aby se tam někdo cizí dostal. Pandemie je o tom, že blbý virus se snadno dostal tam kde mohl napáchat veliké škody, zde se dostáváme ke kontrole, která selhala a ptáme se proč kontrola selhala? Dobrota je žebrota, v konzumním pekle je třeba dobrotu zakázat a eliminovat čerty co hlásají dobrotu, pokud se nějakému čertu nelíbí v pekle zlo, tak ať se jde podívat do krematoria, z prachu čerti vznikají a v prach se navrací.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..