Ano, každý chce být na internetu nejlepší

Internet je globální obchod, ve kterém uspěje jenom ten, kdo je nejlepší, vše je o nabídce a poptávce, podívejme se třeba na témata, co jsou populární jde o; zdraví, obchod, zprávy, lásku, umění atd. zde se setkáte s velikou konkurencí která mezi sebe nepustí začátečníky. Nevěřte na teorie, které vám slibují zázračnou návštěvnost, v praxi poznáte že za velikou návštěvností je mnoho profesionální práce, bez práce nejsou koláče o tom to na internetu je.

Je snadné si založit blog nebo stránku, je ale těžké získat velikou návštěvnost, vyhledávače nevěří stránkám a blogům co zde nejsou minimálně pět let aktivní, jak ale být minimálně pět let aktivní, když máte pořád malou návštěvnost? Můžete si sice zaplatit drahou reklamu, ale jakmile přestanete reklamu platit, tak rychle o velikou návštěvnost přijdete. Nejslabší články určují pevnost řetězu, a to platí i u návštěvnosti, víte, co je nejslabším článkem u vaší stránky nebo vašeho blogu?

Nejslabším článkem je většinou vzhled a obsah, zde se dostáváme k optimalizaci u vzhledu a obsahu, nevymýšlejte to, co je už dávno vymyšleno, sledujte vaši konkurenci a snažte se být lepší, než je vaše konkurence. Dokonalost se skládá z milionu maličkostí a být milionářem díky veliké návštěvnosti to není maličkost, vše je o tom, jak si to uděláš takové to i máš, z díla poznáváme tvůrce. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *