Vše byl a bude obchod, za službu zde jsou peníze, čím hodnotnější službu poskytujete, tím více peněz i dostanete, za nehodnotné služby je zde i málo peněz. Pokud chcete poskytovat hodnotné služby, musíte být v nějaké specializaci i hodnotní, je to jako u každého zaměstnání, ten, kdo má vysoké vzdělání a hodně praxe, dostane za práci i hodně peněz.
Jedna věc je si myslet já jsem hodnotný programátor, a tak musím být i hodnotně zákazníky zaplacen, tak to na internetu nefunguje, zákazník má zde možnost porovnávat nabídky od programátorů, proč by měl zákazník platit hodně peněz, když může to samé dostat ve stejné kvalitě za málo peněz.
Existuje mnoho redakčních profesionálních systémů, pomocí kterých si může zákazník sám vše nastavit, a tím ušetří za služby od programátorů, jde tedy o to nabízet něco, co nezvládnou redakční systémy, zde spatřuji nejčastější chybu u programátorů, že nabízejí zákazníkům něco, co si mohou zákazníci pomocí redakčních systémů udělat sami.
Delší velikou chybou programátorů, je nabízet něco, co nabízí za stejné ceny tisíce programátorů, logicky šance na úspěch je zde ubohá, a i zisky budou ubohé. Zákazníci dneska běžně chtějí komplexní profesionální služby první kategorie, kdy se o vše profesionálně postará profesionální firma, nejčastějším problémem u nás je zajištění spokojenosti zákazníků, spokojený zákazník přináší často i nové hodnotné zákazníky.
Pracovat socialistickým systémem po mě potopa, a vytvořit tak databáze a programy plné amatérských chyb, znamená dneska rychlý zánik podnikání. Představte si sebe jako náročného zákazníka, který potřebuje to, co nabízíte, vžít se do myšlení zákazníka je o tom, se k zákazníkovi osobně přiblížit, a osobně poznat jaké má priority.