Lidi si neuvědomují hodnotu svého volného času a myslí si, že jejich volný čas strávený na internetu, nemá žádnou hodnotu, je to celé o závislostech, které mají u nás protekci, vše je o tom, že buď jsi nahoře, nebo jsi dole, ten, kdo má na internetu velikou sledovanost je nahoře, a ten kdo nemá žádnou sledovanost je dole. Proč je něco na internetu hodně sledované, i když to je pitomost? Je to celé o lži a krádeži, pokud chceš mít na YouTube nebo Facebooku velikou sledovanost, tak se musíš naučit tomu, jak profesionálně lidem vymývat mozek pomocí pitomostí.
Vše je to na internetu továrna na iluze, vyrobíš iluze a ty dáš na YouTube nebo na Facebook, a čekáš na to, že z toho budeš mít peníze, problémem je zde veliká konkurence, pitomců je na internetu jako much, dalším problémem je že každý úspěch na internetu je jenom mýdlovou bublinou, čert a konkurence nikdy nespí. Máš nějaký nápad, který ti zvedne sledovanost a konkurence ti okamžitě ten nápad ukradne, základem úspěchu byl a dlouho bude originální text, pokud je pro tebe originalita problém, tak nebudeš nikdy na internetu celebritou.