To je pro vás svaté. Google a Seznam má subjektivní názor na to, co je podle něj vysoce kvalitní a co je zmetek. Vyhledávače milují unikátní obsah a nemají rády duplicitu. Dělejte všechno pro to, abyste měli originální hodnotný obsah. Vyhledávače vás za to náležitě odmění. Nevyplňujte prázdná místa myšlenkami, co nemají žádnou informační hodnotu, pište kvalitně, věcně.
Jednoduše se soustřeďte na to, abyste uživateli sdělili tu informaci, pro kterou si za vámi přišel. Jedině pak vás budou mít uživatelé i vyhledávače rádi. Odkazujte ze svých článků na další zdroje, které dále rozšiřují obsah článku, tím potěšíte lidi i vyhledávače.
Odkazujte jenom na ověřené a kvalitní zdroje informací. Nezapomeňte ani na interní odkazy. Mnoho lidí to podceňuje, ale má to opravdu skvělý efekt. Rychlost načtení webu je prioritní obzvláště pro mobilní telefony, a neměla by nikdy překročit 2 sekundy, je váš web optimalizován pro mobilní telefony?
Přehledné menu na vašem webu, vysoce kvalitní a přínosný obsah mohou mít větší dopady, než si myslíte. Koukejte na ta správná slova a používejte zdravý rozum. Obsah, co je na nic, tohle se vám nepovedlo. Tento obsah není zrovna výkladní skříní vašeho webu. Ale nevadí, určitě ho nemažte, ale vylepšete ho. Zdá se vám to vše moc pracné? Bez profesionální práce ale není úspěch, a to platí v každé specializaci.