Evoluce je naprogramovaný proces, který neustále experimentuje, aby mohl staré nahradit novým, a následkem je vznik inteligence a civilizace. Lidi si uvědomili to, že význam informací je klíčem k tomu abychom se měli lépe díky tomu, že budeme méně chybovat. Tak jako díky síle můžeme manipulovat s tím co je slabé, tak díky informacím můžeme manipulovat s tím co nemá informace, mocné a bohaté je to co může s něčím snadno manipulovat.
Máme jenom takové hodnotné informace, o které se optimálně staráme, a tak je kontrolujeme a aktualizujeme, informace mají hodnotu podle situace, změna situace může hodnotu informací zvýšit nebo snížit. Teoretické informace nejsou ověřené praxí, a tak se na ně nelze spolehnout, z dálky mnohé vypadá totiž jinak než z blízka, z díla nakonec poznáme tvůrce.
V současnosti se začíná používat umělá inteligence tam kde je něco jednoduchého co se neustále opakuje. Civilizace je založená na tom že používáme náhražky tam, kde je problém používat originály, náhražkou mohou být i informace co jsou v televizi a internetu, tyto informace ale nemají hodnotu, a proto je získáváme zadarmo. Hodnotu má to, co potřebujeme a je to obtížně dostupné, jakmile se to stane snadno dostupné tak to ztratí hodnotu, autorské právo, se snaží chránit informace a programy co jsou hodnotné, aby majitelé těchto informací a programů měli z prodeje informací a programů veliký zisk.
Z informací a programů se stalo zboží se kterým se obchoduje, už nemusíme chodit do knihovny a zde si půjčovat knihy nebo časopisy, protože televize a internet nám nabízejí obrovské množství informací a programů, problém zde nastává s reklamou, která se snaží na nás egoisticky parazitovat tím, že nás klame. Peníze elitě nesmrdí, o tom je reklama, která se používá tam, kde zboží nebo služby jdou špatně na odbyt, to, co jde dobře na odbyt, díky nízké ceně a vysoké kvalitě, to nepotřebuje drahou reklamu.
Ano, bude líp nám tvrdí politická reklama, jenže po volbách je líp jenom těm kariéristům, co se dostali na vysoké státní funkce a těm co šli jako ovce k volbám líp není. Od narození do smrti reklama klame lidi a dělá tak z lidí hloupé ovce co mnoho pracují, aby mohli mnoho utrácet peníze a čas za hlouposti a zbytečnosti, následkem je logicky stres a deprese což většina pitomců řeší chybně konzumací; sladkostí, piva, cigaret atd.