Z díla se pozná tvůrce, a to platí i u tvorby článků pro internet, nebo pro mediální obsah internetu, je třeba pochopit to že vše je zde soutěž a hra ve které po překonání překážek, postupujeme do vyšší úrovně, je to stejné jako ve sportu nebo ve škole. Nevěřte na nějaké zázračné návody, jak se stát snadno a rychle celebritou, vše, co je snadné a rychlé to nemá žádnou ekonomickou hodnotu! Na internetu je pevným bodem návštěvnost bez veliké návštěvnosti nemá vaše práce smysl!
Na internetu platí zásada, není důležité, jaké informace publiku nabízíte, ale je důležité, kdo ty informace nabízí, pokud na internetu je projev prezidenta, nebo zpívá populární zpěvák, tak je zde veliká návštěvnost! Nikoho na internetu nezajímá subjektivní názor obyčejného člověka i když může být jeho názor velmi hodnotný, je to celé o protekci a korupci!
Je sice možné se stát snadno a rychle celebritou na sociálních sítích, jenže z tohoto úspěchu nemáte žádný užitek, protože veškerý užitek má jenom provozovatel sociální sítě! Mnozí si naivně mysleli že si založí na vlastní doméně stránku nebo blog a brzo budou slavní a bohatí, zde je to zase o tom, že uspěje ve tvrdé konkurenci jenom úzce specializovaný profesionál s dlouhou praxí!
Vše je o tom, aby se návštěvník vrátil na vaši stánku a dal si vaši stánku do záložek v prohlížeči, dokonalost je v maličkostech a dosáhnout dokonalosti není maličkost! Mnozí se snaží používat cizí obsah který vydávají za vlastní obsah, to vedlo evolučně k tomu, že vyhledávače už umí poznat, že ten zajímavý obsah není váš, a tak vás za to potrestají malou návštěvností.
Velikým problémem je i vzhled stánky nebo blogu, vyzkoušel jsem za dvacet let stovky vzhledů, a nakonec jsem skončil u minimalistického vzhledu který je rychlý a nerozptyluje návštěvníky, eliminoval jsem i komentáře a sociální sítě, vše je optimalizováno pro mobilní telefony, protože většina návštěvníků je z mobilních telefonů.