Mnohé nejde prodat, protože to sice má hodnotu, ale není o to na obchodním trhu žádný zájem, vše je o nabídce a poptávce. To, co se dříve dobře prodávalo o to dneska už není žádný zájem, to, co se dobře prodává v jednom městě na světě to neprodáte v jiném městě na světě.
Proto je zde snaha přepravit zboží tam kde je lze dobře prodat, ovšem je zde mnohé, co nejde přepravit jinam jde třeba o domy a dopravní systémy. Mnoho lidí by chtělo prodat draho svoji profesionální práci a zjišťují že je zde vše o protekci a korupci, jenom ve sportu není možná protekce a korupce.
Dalším problémem jsou vysoké ceny a malá kvalita, následkem je to, že je něco špatně prodejné, jak snížit ceny a zvednout kvalitu o tom je optimalizace díky které je zde obchodní úspěch. Když nejde dosáhnout cíle po dobrém je zde snaha o to dosáhnout cíle po zlém, následkem je konzumní očistec, ve kterém je nám ten druhý peklem.