Všechny nuly na internetu se snaží o to být jedničkami, pomocí reklamy nebo pomocí sociálních sítí jako je; Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube atd. Je to celé hra o virtuální popularitu, protože popularita je výhodná a přináší užitek.
Je zde i konkurence internetu ve formě; knih, časopisů, novin, rádia, televize atd. zjednodušeně jde vždy o obchod založený na nabídce a poptávce, konzument zde rozhoduje o tom, co bude populární.
Přichází období virtuální reality spojené s umělou inteligencí, zisk se realizuje většinou z prodeje zboží a služeb, to vede logicky ke vzniku konkurence, protože nabídka je většinou větší, než je poptávka.
Opakem konkurence je monopol, mnohé domény mají na internetu monopol, protože mají výhody, které ostatní nemají, jsou na světě i totality, které blokují globální internetové monopoly, a vytvářejí si svoje vlastní internetové prostředí, podobně jednají i organizace a podniky.
Na internetu se lze často setkat i něčím co nechápeme? Je třeba pochopit to že internet je zde evolučně krátkou dobu, a tak je zde i mnoho chyb které nejsou opraveny, začíná docházet k tomu, že na internet je připojeno mnoho chytrých telefonů, a tak se začíná vše pro telefony optimalizovat.