Problém nastane s obsahem, který dáte na stránku nebo blog, můžete obsah ukrást z mnoha zdrojů, ale vyhledávače a návštěvníci to poznají, a tak se o váš ukradený obsah nezajímají! Organizace nebo podniky si zaplatí profesionály co zajistí pro stránku nebo blog hodnotný obsah, je to jejich reklama a na reklamě nejde šetřit. Vše je zde o tom že každý je lovcem i kořistí záleží jenom na situaci, dobré zboží nepotřebuje reklamu to je základ popularity na internetu, přej a bude ti přáno dej a bude ti dáno.
Obsah internetu mi připomíná levné potraviny plné nechutných náhražek, které škodí vašemu zdraví, často je zde snaha tyto nechutné infomační náhražky nabízet za drahé předplatné. Podívejme se třeba na knihy z pohledu jejich objektivní hodnoty, jsou knihy, které neztratí svoji hodnotu ani za sto let a jsou knihy které nemají žádnou hodnotu ani když jsou nově vydané, mnohé knihy, co jsou populární v cizině u nás nejsou populární a nikoho nezajímají. Pokud nedokážete zajistit na vaši stránku nebo váš blog hodnotný obsah tak je pro vás ideální Facebook zde není třeba vytvářet hodnotný obsah.