Jakou hodnotu má ten druhý?

IMG_2706

Hodnotu druhých lidí odhalují; konflikty, války, revoluce, krize, katastrofy, atd. tím že se mrtvý člověk stává jenom číslem ve statistice, ano, ten druhý je ubožák s nulovou hodnotou, podívat se do zrcadla a říci si já jsem ubožák s nulovou hodnotou, to se nikomu bohužel nechce. Vše je zde pokrytecké divadlo, z dálky vypadáš jako prezident nebo ředitel, a z blízka spatříme ubožáka s nulovou hodnotou. 

Děláme ze smrti problém, podívejme se na zvířata, zde smrt není žádný problém, který by zvířata nějak řešila, zvířata si na nic nehrají a vědí, že jsou zde jenom na dočasné evoluční návštěvě, a že smrtí vše končí a po smrti už nic není. 

Humanismus to je jenom klec, ve kterém existují ubožáci s nulovou hodnotu, nepřizpůsobiví příživníci jsou zde klasickou ukázkou, co dokáže dogmatický humanismus udělat z lidí za ubožáky. Pokud havaruje letadlo, ve kterém je prezident a vláda nic se neděje, není problém nahradit prezidenta a vládu, každý je snadno nahraditelný na tomto divadle. 

Dogmatický centralismus je založen na tom, že jsou zde lidi rozdělení podle hodnoty do; kasty, třídy, ligy, kategorie, titulu, atd. to je ale jenom divadlo, to že je někdo; silný, inteligentní, vzdělaný, krásný, populární, atd. to je jenom divadlo, pod maskou je ale ukryt vždy egoistický blázen. Kanibalismus je naprosto přirozenou reakcí na to, že je ten druhý jenom ubožák s nulovou hodnotou.

Podívejme se na vepřové maso a lidské maso, není zde žádný rozdíl, a pokud budete jíst uvařené lidské maso s brambory, a pít k tomu pivo, tak si budete myslet, že jíte vepřové maso. Prasata proto často slouží na testování léků pro lidi, mnoho nepřizpůsobivých příživníků se bohužel chová jako prasata. Není dobrá práce pro nepřizpůsobivé příživníky, tak je zpracuje optimálně potravinářský průmysl do konzerv, ekonomika je přeci prioritní, a nemůžeme se ohlížet na zastaralý dogmatický humanismus.

Umělá inteligence komentáře moderuje