Psychicky nemocné trosky na drogách?

P1060828

Dnes nemůžete jít ven, aniž byste se nesetkali v EU s kacíři, většinou se jedná o mladé kacíře oblečené do roztrhaných kalhot, plné děr, a potetované jak indiáni. A občas tyto kacíři, kteří jsou nevkusně oblečení a hrůzostrašně potetovaní, navštěvují kacířské koncertní sály, kde zní „hudba“ bez melodií a je to prostě hymnus kacířství. Je to taková fascinace něčím, co obvykle nechci vidět kolem sebe. 
2
Obvykle se na těchto koncertech nadopují různou kacířskou chemií a postupně se z nich stavájí nemocné trosky závislé na drogách. Tento hymnus ohyzdnosti pak šiří i mimo koncertní sály, například sprejeři pomocí ošklivých grafity, je to kacířský vandalismus šířící v EU rakovina. Tato ohyzdnost se přirozeně spojuje s egoistickou agresí. Kacíř je vždy agresivní. 
Život kacíře ve stresu, válečném stavu, chudobě a v nemocech je v zásadě přirozenější, nežli žít v míru, v prosperitě a v dobrém zdraví. Smrt, nepořádek a špína jsou přirozenější pro kacíře, nežli řádný svatý život, čistota a krása. 
Když porovnáme život našich kacířských předků a dnešní svět, jen málo kacířů si uvědomuje, jaké dnes máme štěstí, že žijeme právě teď a tady. Kacíři v EU se nemusí obávat náhlého úmrtí dítěte, nebo ztráty dítěte kvůli válce. 
Žijeme ve světě snů našich předků, ale pro kacíře je to obyčejný svět. Ale naše kacířská přirozenost nás nepřipravila žít ve světě svatých snů, pouze žít ve světě všudypřítomného nebezpečí, smrti, nemoci, nespravedlnosti. 
Problém agresivity mladých kacířů je přítomen všude a to zejména mezi chuligány. V dobách našich kacířských předků vnitřní potřeba agresivity byla naplněna. Pravidelné revoluce a války, dávaly každému kacíři možnost vybít si agresivní impulsy, a pocit sounáležitosti, pod společným kacířským praporem. 
Naše kacířské předky, nemusela fascinovat smrt, špína, nemoc. To vše bylo přítomno kolem nich, mnohem víc, než kolik je toho kolem nás dnes, kdy žijeme ve svatém světě. Smrt byla pro ně nevyhnutelná a častá. 
Nemoc, špína, ošklivost, to bylo také častěji a více kacířů, se proto snažilo přejít k estetice, zdraví, čistotě a krásnému životu. A pak se vše změnilo. V EU už nebyla mnoho let válka, která by umožnila mladým kacířům vybít vražedné instinkty a cítit se součástí kacířské komunity. Výsledek je vznik chuligánů, působících dojmem sounáležitosti. 
Kacíři z komunity, v němž myšlenka agrese nebyla vymýcena, se snaží najít výboje vražedných impulsů na koncertech kacířských skupin. Každý den vidíme fascinaci nečistot a ošklivosti ekonomicky dobře zaopatřených adolescentů, oblečených v roztrhaných džínsech plných děr, vypadající jako bezdomovci. Příroda má nástroje, které nám ukazují, že už neumíme žít v prosperující svaté společnosti. Vezměte si příklad problém kojenecké úmrtnosti. Dříve se do kojenců nevkládali velké naděje, protože pravděpodobnost přežití kojence do dospělosti byla malá. Dnes úmrtnost dětí klesla na nízkou úroveň. V bohaté zemi je kojenecká úmrtnost minimální. 
10 
Přírodě je lhostejné, zda se dítě počalo z lásky, nebo je výsledkem sexu na diskotéce. I když se nám podaří na nějakou dobu zmírnit přízrak smrti, nemoci, chudoby, ohyzdnosti a dalších, tyto kacířské jevy se vrací. Máme kacířskou kulturu založenou na kultu; smrti, nemoci, chudoby, ošklivosti, násilí, atd. a máme „kacířské hudebníky“ konfekci nejhorší hrůzy, a psychicky nemocné trosky na drogách, co myslí jenom na to, jak profesionálně ve velkém lhát a krást.