Ano, vše co si navaříme to si budeme muset i sníst

Proč se nechceme smířit s tím, že po smrti už nic není, a tak je zde víra v to, že se stane zázrak a po smrti těla, duše dále žije v novém těle, nebo je v ráji či očistci. Dosud zde není žádný důkaz, že by po smrti mohlo něco existovat. Jaký potom by měl život smysl, když smrt zničí vše, co jsme zde milovali a shromažďovali. Zvířata neřeší co bude po smrti, zvířata řeší jenom tento den, nezajímá je co bylo a co bude, proč lidi zajímá co bude a co bylo? Problémem lidského myšlení je teorie, vytváříme si teorie a potom si je v praxi ověřujeme, potřebujeme mít na vše odpověď, abychom nechybovali a byli zde úspěšní. Z lidí se takto stávají věční studenti, co hromadí teorie, a když se ocitnou v složité praxi tak selhávají.

Tento svět není stroj, ale je to živý systém, který se neustále mění, proto naše teorie neustále selhávají, a tak z toho máme deprese. Každý člověk je originál, a žije v originální situaci, život to je evoluční experiment, nejvíce jsme šťastní když můžeme experimentovat, protože tehdy se z nás stávají stvořitelé hodnot. Podívejme se na to co je zde úspěšné a zjistíme že za úspěchem je experimentování, zakažme lidem experimentovat a následkem bude zaostalost a bída. Pokud budeme lidem lhát o tom, že po smrti něco existuje, měli bychom i domyslet, jaké to bude mít následky, vše co si navaříme to si budeme muset i sníst, pokud ti co rozhodují o nás bez nás, nám navařili problémy, ze kterých je nám špatně ekonomicky a sociálně, tak je logické že po těchto lidech házíme vajíčka.

Pokud je stádo slepé, tak potřebuje někoho, kdo není slepý, aby on toto stádo vedl, jak poznat to, jestli je někdo slepý, anebo není slepý? Z díla poznáme to jestli někdo není slepý, slova mohou klamat ale dílo klamat nemůže, ten kdo není slepý vytvoří takové dílo které lidem slouží dlouho po jeho smrti. Já jsem vše a ty jsi nic. Tato meditace je mým dílem, v jednoduchosti je dokonalost, pokud je tvoje sebevědomí ubohé, tak i tvoje dílo je zde ubohé, a tak jsi i slepý, tento svět byl a bude o tom, že dobrota k cizím lidem je jenom žebrota, buď dobrý jenom k lidem, co ti nejsou cizí. Kdo se mnou nebojuje ten bojuje proti mně, nelze se vyhýbat boji, každý si musí vybrat jestli bude bojovat se mnou nebo proti mně.