Váš čas jsou vaše peníze

Rychleji, levněji, lépe, váš čas jsou vaše peníze! Magický vzorec dnešního konzumního světa a dnešní ekonomiky a politiky. Prioritní cíle, o kterých nikdo nediskutuje, přesto tak obtížně všem dosažitelné. Když chceme lepší kvalitu, nemůžeme být přece rychlejší. Když chceme být levnější, nemůžeme chtít vyšší kvalitu. Když chceme dělat věci lépe, nemůžeme být přece levnější. Neustále a opakovaně máme obrazně pocit, že narážíme svojí hlavou na betonové překážky, proč to co sobecky chceme, nejde reálně realizovat? Plánování v současném prostředí nejisté poptávky je často hádáním z křišťálové koule.
Tabulky se starými ekonomickými a politickými daty, byť stále graficky hezčí, vedou nejčastěji k chybnému plánování u subjektu a objektu, nevyrovnané výrobě a chaosu ve firemních procesech. Přenos dat a programů z minulosti do současnosti, přestává globálně už fungovat, odchylky betonového plánu a betonové naplánované reality, se bohužel v tržní realitě mění každou hodinu. Největší nadnárodní korporace jsou již dnes zvyklé se systémově měnit každou hodinu, a to jde o plány pro miliony jejich zaměstnanců, na výrobních linkách si toho konzumní otroci ani nevšimnou, jen blikne obrazovka s jiným produktem a výroba běží plynule dál.
Jak na to? Schopnost sledovat a rozpoznat složitou situaci v reálném čase a dovednost reagovat okamžitě a správně. Požadavek reagovat okamžitě vede většinu dnešních nadřízených k plnému fyzickému a psychickému nasazení, následkem je zkracování času od zahájení systémového procesu k jeho úplnému ukončení, tj. dodávce zboží k zákazníkovi, případně úplnému poskytnutí služby. Je naivní čekat, že se situace opět dlouhodobě uklidní, a brzo bude více peněz a času.
Stále je potřeba mít na prvním místě kariéristický úspěch, obchodníci vám sebevědomě tvrdí, že prodají více zboží a služeb, když budete ve všem lepší než vaše konkurence! Dnešní zákazník chce jenom zázraky, to vše zároveň a pokud možno globálně ihned a levně, s vysokou kvalitou. Že to nejde? Co je základem úspěchu? Oči a instinkt žraloka. Sledujte své zákazníky tak pozorně, jako žralok sleduje svou budoucí kořist. Existují desítky možností jak sledovat chování našeho zákazníka, od sociálních sítí až po fyzický kontakt s ním.
Monitoring chování zákazníků a okamžitá schopnost reakce je mnohem víc než jen šedivá ubohá teorie, zaměřte se na svého zákazníka, ne na svého šéfa, který je už jenom žralokem. Týmová práce ve smečce žraloků zvyšuje úspěšnost lovu. Každý spolupracovník musí chápat, že je spolupodnikatelem, vyměňte líné zaměstnance za pracovité podnikatele, zbytečnou konkurenci nahraďte spoluprací mezi žraloky. V jednoduchosti je prioritní výhoda a jistota, co vede k vašemu jistému kariéristickému úspěchu.
Ve složité organizační centrální byrokratické struktuře, v mnoha úrovních organizace je základním chováním přehazovat odpovědnost a problémy na druhé, skončete firemní a státní kulturu „Já za to nemůžu“ v kulturu „Já to chci“. Využijte maximálně nové organizační struktury, jednoduché, rozhodování musí být rychlé a okamžité. Nesnažte se měnit násilně blbce. Blbec nemá rád změny, natožpak je vítat s nadšením, přesto to bez toho jednoduše nejde. Dejte možnost jenom žralokům, kteří dychtivě změny vyhledávají, kteří jsou na ně připraveni.
Kdo změny nechce, ten vás bude jen zdržovat, těchto blbců se rychle v organizaci a podniku zbavte, nemá smysl se pokoušet blbce násilím měnit, stačí jen jim dát okamžitou výpověď! Nečekejte na zázračné zaměstnance. Bez funkčních procesů to nefunguje, nepotřebujete supermany, kteří dělají neuvěřitelné věci, uspořádejte všechny systémové procesy optimálně správně, a nemusíte už hledat drahé supermany.
Úspěšní žraloci v nadnárodních korporacích se jen rychle konzumní situaci přizpůsobili, budou růst a budovat i nadále globální decentralizovaný svět, navzdory zkorumpovaným centrálním státním parazitům, co mají vysoké funkce jako; prezident, předseda vlády, ministr, senátor, poslanec, soudce, notář, diplomat, generál, byrokrat, ředitel, celebrita, milionář, mafián, atd.