Proč jsme otroky starých módních ideálů?

Nejprve se pokusím o vysvětlení toho co je to podle mě prioritní módní ideál, většinou je móda spojována s oblečením, a za módní ideál se považuje ženské obleční a krásné mladé modelky co oblečení na sobě divákům předvádí, jenže oblečení je jenom obalem pro nahé tělo a není zase tak pro nás existenčně důležité, pokud nás právě nechání před zimou a špínou.
Mnohem důležitější než oblečení je to, v co věříme a co milujeme, jde zde o módní; politiku, ekonomiku, podnikání, obchod, školství, dopravu, vědu, techniku, umění, atd. módní je to co se většině konzumentů líbí, a tak se to stává i dobře prodejným produktem, problém nastává v okamžiku, kdy by se měl starý módní produkt, rychle nahradit novým módním produktem. Starý módní ideál hluboce zakořenil, a je obtížné jej už vytrhnout i s hlubokými kořeny, tento problém je u subjektů i objektů už mnoho století, a příčinou je zde silná závislost na výhodách a jistotách, které starý módní ideál dlouho přinášel.
Lidově se říká, že starého psa, už nikdo novým kouskům nenaučí, proto je pro lidi učení nejlepší v době od 5 do 21 let v této době je možné naučit lidi tomu co je nové, v minulosti otroci umírali na nemoci nebo na vyčerpání ve věku 30 let, protože se měli velmi zle, a měli i špatnou péči o svoje zdraví, takto zde nebyl problém se starými otroky, co se nechtěli učit novému.
Dalším problémem jsou veliké investice, a pokud se začne mnohé měnit, jsou investice ohrožené, a tak je následkem snaha, aby zde zůstali staré módní ideály co nejdéle je to možné. Když dneska řeknete, že zdegenerovaný člověk už není módním ideálem, a že módním ideálem je dneska už GVKB robot, s umělou inteligencí GVKB, a že by se měl tedy člověk eliminovat ekologicky z této planety, na věčné časy, aby zde s ním neměli GVKB roboti problémy, tak narazíte na nepochopení, protože se do zdegenerovaného sobeckého člověka investovali veliké investice, a globální investoři nechtějí o svoje jisté zisky přijít.